کد خبر : 2012823 | 19 فروردين 1403 ساعت 09:33 | 9.2K بازدید | 13 دیدگاه

پیام انریکه به بارسا: تیم من تا لحظه آخر می‎‌جنگد

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، می‌گوید تیمش بلندپرواز است و تا لحظه آخر برای کسب نتیجه تلاش می‌کند.

پیام انریکه به بارسا: تیم من تا لحظه آخر می‎‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‎‌های هفته بیست و هشتم لیگ یک فرانسه روبه‌روی کلرمون به میدان رفت و در پایان به تساوی 1-1 برابر این تیم رضایت داد تا تنها یک امتیاز به دست آورده باشد. 

تیم حریف در ابتدا از پی اس جی پیش افتاد و در دقیقه 85 بود که کیلیان امباپه پس از ورود به زمین به عنوان بازیکن تعویضی توانست پاس خوبی را برای گونچالو راموس ارسال کند و او هم از این فرصت استفاده کرد و گل مساوی را به ثمر رساند تا تیمش از شکست فرار کرده باشد. 

انریکه پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما روز گذشته درباره این که این دیدار دشوار خواهد بود صحبت کرده بودیم. هیچ اتفاقی جز همان چیزهایی که می‌دانستیم رخ نداد. من فکر می‌کنم با این وجود، تیم من خوب وارد بازی شد و عملکرد خوبی داشت. 

2005490

باید به این نکته اشاره کنم که بدون توپ پویایی خوبی نداریم، خصوصا وقتی در کناره‌ها حرکت می‌کنیم چون بازیکنان بسیاری در میانه زمین هستند. وقتی قرار است با تیمی فیزیکی و سرحال مانند کلرمون روبه‌رو شوید که خوب دفاع می‌کند، همیشه کار سختی در پیش دارید. 

اما من فکر می‌کنم که تیمم توانست شخصیتش را نشان دهد. ما بلندپرواز هستیم و تا لحظه آخر برای رسیدن به گل جنگیدیم. توانستیم در نیمه دوم بهتر عمل کنیم و فرصت‌های بیشتری خلق کردیم. دروازه‌بان آنها هم خیلی خوب بود اما در نهایت توانستیم بازی را مساوی کنیم.»

دیدگاه‌ها