کد خبر : 2012920 | 19 فروردين 1403 ساعت 17:19 | 44.7K بازدید | 6 دیدگاه

بدشانسی در سومین گل پیاپی؛

حسرت شهاب زاهدی: تیرک لعنتی!

آویسپا در حضور 60 دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود مقابل ناگویا به تساوی رسید.

حسرت شهاب زاهدی: تیرک لعنتی!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته هفتم جِی لیگ ژاپن، تیم فوتبال آویسپا فوکوئوکا که شهاب زاهدی را برای سومین بازی پیاپی در ترکیب ابتدایی و خط حمله داشت، امروز در ورزشگاه تویوتا مقابل ناگویا گرامپوس رده هشتمی قرار گرفت.

ویدئو: 329191

شهاب زاهدی که نخستین بازی خود در جِی لیگ ژاپن را در هفته چهارم به‌عنوان بازیکن تعویضی مقابل اف. سی توکیو انجام داد و یک پاس گل داشت و در دو دیدار و حضور ثابتِ بعدی برابر تیم‌های اوراواردز و کاشیما آنتلرز گلزنی کرده بود، امروز هم انگیزه زیادی برای انجام این کار و ادامه این روند درخشان برای آویسپا فوکوئوکا داشت، ولی شانس با او یار نبود.

مهاجم ایرانی آویسپا فوکوئوکا نزدیک بود در دقیقه 9 مسابقه امروز مقابل ناگویا گرامپوس گلی مشابه با هفته گذشته برابر کاشیما آنتلرز به ثمر برساند و توپ ارسالی از سمت چپ زمین را تبدیل به گل کند که این بار ضربه سر او به جای تور، به تیرک افقی اصابت کرد و به اوت رفت تا آه و حسرت برای او باقی بماند.

2008269

شهاب زاهدی در دقیقه 2+45 هم یک ضربه ایستگاهی به دست آورد و پشت توپ قرار گرفت که شوت پای چپ او از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه را گلر ناگویا گرامپوس مهار کرد.

تیم فوتبال آویسپا فوکوکا در روزی که شهاب زاهدی را 60 دقیقه در اختیار داشت، در نهایت به تساوی بدون گل مقابل ناگویا گرامپوس رضایت داد تا 9 امتیازی شود و در رده سیزدهم جدول جِی لیگ ژاپن قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها