کد خبر : 2012923 | 19 فروردين 1403 ساعت 17:32 | 17.2K بازدید | 32 دیدگاه

حامد لک چشم در چشم قاتلین احتمالی!

دروازه‌بان پرسپولیسی مس رفسنجان در مصاف با استقلال شب سختی را پشت سر گذاشت.

حامد لک چشم در چشم قاتلین احتمالی!

به گزارش "ورزش سه" شاید قبل از شروع بازی استقلالمس رفسنجان حامد لک هم مثل بیشتر هواداران استقلال تصور نمی‌کرد دو بار توسط بلانکو دروازه‌اش را باز شده ببیند.

لک قبل از شروع بازی مثل همه بازیکنان دو تیم با بازیکنان حریف چشم در چشم شد و در قابی جالب توجه دو مهاجم حریف که قابلیت گلزنی و باز کردن دروازه‌اش را  داشتند در کنار هم دید.

بلانکو برای اولین بار در استقلال بریس کرد و یک بار با سر و یک بار با پا دروازه لک را گشود که در هر دو گل شاید لک می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد، هر چند بسیاری او را در هیچ‌کدام از این گل‌ها مقصر نمی‌دانند. در صحنه گل اول توپ از بالای سر لک وارد دروازه شد و خروج او به اندازه دو قدم کارش را سخت کرد و در گل دوم شاید او می‌توانست توپ را قبل از اصابت به تیر افقی دروازه راهی کرنر کند، اما دست‌هایش را به نشانه اوت بالا برد و سپس دروازه‌اش را بازشده دید.

2008277

مهرداد محمدی هم دو سه بار با شوت و ضربه سر دروازه لک را تهدید کرد که این دروازه‌بان خوش‌شانس بود توپ‌های او در چارچوب نبود، وگرنه کار برایش سخت می‌شد. همچنین لک خوش شانس بود که در یکی دو صحنه تیر دروازه و مدافعانی مثل نژادمهدی دروازه‌اش را نجات دادند.

لک معمولا در مصاف با استقلال دچار مسائل حاشیه‌ای از جانب سکوها هم می‌شود که این بار نیز اتفاقی مشابه بازی‌های قبل برای او رخ داد، اما در مجموع به لحاظ فنی عملکرد قابل قبولی داشت و بدون شکست از ورزشگاه آزادی خارج شد.

دیدگاه‌ها