کد خبر : 2012995 | 19 فروردين 1403 ساعت 22:51 | 4.6K بازدید | 2 دیدگاه

شجاعیان: در صحنه گل فولاد مشت خوردم

داریوش شجاعیان، کاپیتان هوادار، نسبت به داوری در بازی فولاد گلایه کرد.

شجاعیان: در صحنه گل فولاد مشت خوردم

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان، کاپیتان هوادار، پس از بازی با فولاد گفت: فکر می‌کنم بازی خیلی قشنگی بود ولی یک ذره‌ بی‌تجربگی کردیم و بازی دو-هیچ‌مان ۳ بر ۲ شد اما خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم و یک امتیاز بگیریم. فقط می‌توانم بگویم که ما لایق سه امتیاز بودیم و می‌توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم.

او در مورد داوری گفت: در نیمه دوم دو سه تا تصمیم اشتباه داوری وجود داشت که به کارشناسان می‌سپاریم. امیدوارم که من اشتباه کنم. گل اولشان به نظر من آفساید بود. روی گلشان یک مشت عجیب به صورتم خورد که همه اینها تا وی‌ای‌آر نیاید حل نمی‌شود. در یک صحنه دیگر من توپ را سانتر کردم و بازیکنشان در محوطه جریمه هند کرد که آن هم می‌توانست پنالتی شود. همه سوت‌های داور تاثیرگذار است. نه اینکه فقط خطای پنالتی باشد. یک سری سوت‌های ریز ۵۰-۵۰ نیز تاثیرگذار است و شاید نتیجه بازی تغییر کند.

او در مورد تیم فولاد گفت: فولاد یک تیم قابل احترام و با هوادار است از این تیم‌های ریشه‌دار در فوتبالمان کم هست و امیدوارم که موفق باشند. تیم فولاد امسال تحت فشار بوده است. امیدوارم که تیم ما هم در ادامه فصل موفق باشد و خودمان را به بالای جدول نزدیک کنیم.

دیدگاه‌ها