کد خبر : 2013013 | 19 فروردين 1403 ساعت 23:55 | 34.4K بازدید | 14 دیدگاه

باران عذرخواهی مجازی فولادی‌ها در اینستاگرام

بازیکنان فولاد با انتشار استوری‌های گوناگون بابت تساوی در دیدار برابر هوادار از تماشاگران خوزستانی عذرخواهی کردند.

باران عذرخواهی مجازی فولادی‌ها در اینستاگرام

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، فولاد در استادیوم خانگی خود به‌مصاف تیم فوتبال هوادار رفت که این بازی در نهایت با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید تا این مسابقه حساس و هیجان‌انگیز برنده‌ای نداشته باشد.

در این مسابقه فولاد توانست بازی دو بر صفر باخته را جبران کرده و حتی با به ثمر رساندن گل سوم، از میهمان خود پیش بیفتد؛ اما گل ثانیه‌های پایانی امین قاسمی‌نژاد سبب شد تا فولاد در آخرین ثانیه‌های بازی نتواند مزد بازی زیبا و جسورانه خود را بگیرد و به یک مساوی اکتفا کند.

در این مسابقه اشتباهات فردی میان بازیکنان فولاد باعث شد تا پیروزی شیرین این تیم از دست برود. مسئله‌ای که منجر به واکنش تعدادی از بازیکنان این تیم در فضای مجازی شد و آن‌ها با انتشار استوری‌های مختلف از هواداران خود عذرخواهی کردند.

کریستوفر کنت که روی گل‌های اول و سوم می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد، با انتشار یک استوری بابت گل‌های دریافتی از هواداران عذرخواهی کرد. او نوشت که اشتباه جزئی از فوتبال است و بابت اتفاقات امروز از هم‌تیمی‌ها و هواداران فولاد عذرخواهی می‌کند. گلر خوزستانی‌ها در ادامه ابراز امیدواری کرد که تیمشان بتواند در بازی‌های بعد به پیروزی رسیده و تساوی امروز را جبران کند.

2008467

سینا مریدی دیگر بازیکنی بود که در دقایق پایانی بازی و در شرایطی که فولاد با نتیجه ۳ بر ۲ پیش بود، پس از درگیری با بازیکن هوادار با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد و پس از آن بود که فولاد گل سوم را دریافت کرد. مریدی نیز یک استوری را در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد و بابت این موضوع ابراز پشیمانی و عذرخواهی کرد. مریدی نوشت که به‌دلیل فحاشی بازیکن هوادار به خانواده‌اش، مجبور به آن واکنش شده است.

2008469

علاوه بر این، محمد عسکری بازیکن جوان فولاد که در این بازی چند موقعیت را از دست داد نیز یک استوری را در صفحه خود منتشر کرد. در دقایقی که فولاد با نتیجه ۳ بر ۲ از حریف پیش بود، عسکری یک موقعیت ایده‌آل را هدر داد که با اعتراض شدید عبدالله ویسی و ورود او به درون زمین همراه بود که در ادامه داور مسابقه کارت زرد دوم را به سرمربی فولاد نشان داد و او را از کنار زمین اخراج کرد.

2008468

عسکری نوشت که شب سختی را پشت سر گذاشته و چیزی جز ادامه موفقیت‌آمیز در رقابت‌های لیگ نمی‌تواند این نتیجه و اتفاقات رخ‌داده را جبران کند.

دیدگاه‌ها