کد خبر : 2013090 | 20 فروردين 1403 ساعت 12:32 | 12.7K بازدید | 42 دیدگاه

نژادمهدی: نصف توپ از خط رده شده بود

توضیح مدافع مس درباره جنجالی‌ترین صحنه هفته

محمد نژادمهدی در مورد صحنه مشکوک و جنجالی بازی با استقلال صحبت کرد.

توضیح مدافع مس درباره جنجالی‌ترین صحنه هفته

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در این هفته دیدار حساس و سختی برابر مس رفسنجان داشت که با تساوی به پایان رسید تا پرسپولیس به یک‌قدمی آنها برسد.

ابن بازی جنجال و صحنه مشکوک زیاد داشت که مهم‌ترین آن مربوط به نجات دروازه از سوی نژادمهدی بود که اعضای تیم استقلال معتقد بودند که توپ گل شده است که حالا خود او در این خصوص صحبت می‌کند.

محمد نژادمهدی، مدافع مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص این بازی گفت: بازی سختی بود. استقلال نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی داشت. آنها در کورس قهرمانی هستند. ما هم چند هفته بود نباخته بودیم و توی موقعیت خوبی قرار داشتیم. می‌خواستیم روندمان را حفظ کنیم. خوشبختانه با تلاش و همت بچه‌ها توانستیم یک امتیاز خوبی در ورزشگاه آزادی از استقلال بگیریم که بتواند عیار تیم و شخصیت تیمی ما را بالا ببرد.

2008585

او در مورد صحنه جنجالی بازی که استقلال اعتقاد داشت توپ از خط دروازه مس رد شده گفت: در مورد این صحنه جنجالی اگر بخواهم صحبت کنم باید بگویم به نظر من تمام توپ از خط رد نشده بود. می‌شود گفت نیمی از توپ رد شده بود و نیمی از توپ رد نشده بود و به نظر من آن گل صحیح نیست و جای بحثی وجود ندارد.

نژادمهدی در مورد این صحنه که در بطن آن قرار داشت اضافه کرد: من پایم پشت خط بود ولی کاملاً مشخص بود که فاصله زیادی با خط نداشت. امکان ندارد با آن فاصله توپ از خط به‌طور کامل رد شده باشد. شاید بخشی از توپ رد شده بود ولی قطعاً توپ به‌طور کامل رد نشد چون پای من پشت خط قرار داشت و فاصله زیادی با خط نداشت.

نژادمهدی در مورد نظر کارشناسان داوری عنوان کرد: اکثر کارشناسان که من نظرات‌شان را می‌دیدم، گفتند توپ گل نشده بود. من فکر می‌کنم کاملاً صحبتشان درست است. در تصاویر هم مشخص و معلوم است که بخشی از توپ از خط رد نشده است.

دیدگاه‌ها