کد خبر : 2013131 | 20 فروردين 1403 ساعت 14:46 | 52.5K بازدید | 31 دیدگاه

نقشه برای هالند مثل سال قبل است

رودیگر: هیچ نیازی به عذرخواهی آنچلوتی نبود

آنتونیو رودیگر گفت از نیمکت نشینی در بازی برگشت فصل قبل برابر سیتی ناراحت نشده و نیازی به عذرخواهی کارلو آنچلوتی هم نداشت.

رودیگر: هیچ نیازی به عذرخواهی آنچلوتی نبود

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در برنابئو رئال مادرید از دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان سیتی است. تکرار بازی دو سال اخیر دو تیم که یک بار رئال موفق به صعود شده و یک بار نیز سیتیزن‌ها.

در بازی فردا بدون شک رویارویی مجدد آنتونیو رودیگر و ارلینگ هالند دیدنی خواهد بود.

2008628

مدافع آلمانی رئال در نشست خبری این بازی گفت: «فکر می‌کنم تا اینجا فصل خوبی برای من و هم تیمی‌هایم بوده است. من بسیار خوشحالم اما حقیقت این است که مهم کسب عناوین قهرمانی در پایان فصل است و ما اهمیت این مسابقات را برای باشگاه می‌دانیم. اگر جلوتر از این در لیگ قهرمانان نرویم، کارهایی که تا اینجا در لیگ قهرمانان انجام داده‌ایم، اهمیتشان را از دست می‌دهند. بازی مقابل سیتی سخت است، اما ما رئالیم و اعتماد به نفس داریم. این تیم مثل یک خانواده است.»

مهار ارلینگ هالند در برنابئو و نیمکت نشینی در بازی برگشت فصل قبل: «بازی خوبی در خانه بود، فکر می‌کنم همه ما برای کنترل هالند کار بزرگی انجام دادیم چون او نتوانست پاس‌های زیادی دریافت کند. در بازی دوم تصمیم مربی چیز دیگری بود و من به عنوان یک بازیکن باید آن را می‌پذیرفتم. نیازی به عذرخواهی مربی از من هم نبود. برای این بازی هم برنامه، مثل سال گذشته خواهد بود. باید بازیکنانی مانند دی بروینه و فودن را نیز به خوبی کنترل کرد.»

زوج دفاعی رئال مادرید: «اینکه چه کسی در کنارم باشد تصمیم مربی است. ناچو بازیکن بسیار با تجربه‌ای است و شوآمنی هم در دفاع کار بزرگی انجام می‌دهد. انتخاب برای من سخت است.»

فرم فعلی رئال: «من فکر می‌کنم که پویایی و روند خوب هفته‌های اخیر نشان می‌دهد که ما در مسیر درستی هستیم و مطمئن هستم که فردا نیز همینطور خواهد بود.»

برنامه رئال برای بازی فردا: «ما منتظر حریف نمی‌مانیم که قرار است چطور بازی کند. مراحلی وجود دارد که باید در آن دفاع کنیم و در مرحله دیگر باید حمله کنیم. بستگی به این دارد که روند بازی چطور پیش خواهد رفت.»

سخت‌ترین مهاجم نوک که با آن روبرو شده‌اید: «کنترل آگوئرو بسیار سخت بود. اما اکنون در مورد هالند صحبت می‌کنیم. فکر می‌کنم او بازیکنی است که از پاس‌ها بهترین استفاده را می‌برد. البته شما نمی‌توانید همه چیز را کنترل کنید، اما در نهایت باید سعی کنیم روی بازی بهترین احاطه را داشته باشیم.»

درخشش بلینگام: «در ابتدا کمی تعجب کردم زیرا او را به خوبی نمی‌شناختم. اما خدای من، چه شخصیتی، او به نظر نمی‌رسد که 20 ساله باشد و اکنون دیگر من را شگفت‌زده نمی‌کند.»

جود در رختکن چگونه است؟ «اگر با او صحبت کنید، متوجه می‌شوید. احساس می‌کنید که او قبلاً همه چیز را تجربه کرده است ولی فقط 20 سال دارد. او قرار است یک رهبر و کاپیتان در تیم باشد چون بسیار بالغ است و در هر کاری که انجام می‌دهد بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند. باید دعا کنیم که او به همین روند خوبش ادامه دهد و مصدوم نشود. خارج از زمین من چیزی برای نگرانی در مورد جود ندارم چون او والدین بسیار خوبی دارد و در محیطی عالی رشد کرده است.»

روش مهار جنون‌آمیز هالند: «عکس‌ها و فیلم‌هایی وجود دارد اما من برای فردا هیچ برنامه خاصی ندارم. این احساس یا چیزی است که هر لحظه در من ایجاد می‌شود. من یک مدافع در برابر یک مهاجم فوق‌العاده هستم و این دوئل را می‌پذیرم. انگار من تازه متولد شده‌ام.»

دیدگاه‌ها