کد خبر : 2013150 | 20 فروردين 1403 ساعت 17:35 | 12K بازدید | 10 دیدگاه

جلالی برای بهترین شدن چند سانتی‌متر کم آورد!

جلالی در بازی با مس رفسنجان تا آستانه گلزنی پیش رفت.

جلالی برای بهترین شدن چند سانتی‌متر کم آورد!

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل جلالی، بازیکن چپ پای استقلال، در بازی با مس رفسنجان در یک قدمی گلزنی قرار گرفت و ضربه سنگین او با اختلاف اندک به بیرون رفت تا حسرت این بازیکن را به همراه داشته باشد.

جلالی در این مسابقه عملکرد خوبی داشت و یک پاس گل به نام خود ثبت کرده بود و اگر شوت او تبدیل به گل می‌شد یکی از مهم‌ترین گل‌های خود را برای استقلال به ثمر رسانده بود و سه امتیاز مهم برای آبی‌ها به همراه داشت.

جلالی در این بازی با توجه به حضور سهرابیان در پست دفاع چپ و خیال راحت‌تر نسبت به فضای پشت سرش حضور پررنگی در حملات استقلال داشت و با اضافه شدن ناگهانی برتری عددی را برای استقلالی‌ها به همراه می‌آورد و همین موضوع باعث شده بود در اکثر دقایق مسابقه در فضاهای مناسب صاحب توپ شود و بتواند خلق موقعیت کند.

2008658

جلالی در این فصل یک گل مقابل نساجی به ثمر رسانده بود و شش پاس گل به نام خود ثبت کرده است و اگر توپ او به گل تبدیل می‌شد، عنوان تاثیرگذارترین بازیکن فصل استقلال را به دست می‌آورد که روی 8 گل این تیم اثر مستقیم داشته است.

با توجه به عملکردی که جلالی در این مسابقه داشت، به نظر می‌رسد او تا انتهای فصل بازیکن ثابت استقلال باشد و فرصت کافی برای بهبود آمار فوق‌العاده خود داشته باشد.

دیدگاه‌ها