کد خبر : 2013192 | 20 فروردين 1403 ساعت 21:13 | 8.4K بازدید | 14 دیدگاه

سیاست آلگری:‏

فریاد در رختکن یووه، حمایت از بازیکن مقابل خبرنگاران!‏

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، با وجود حمایت از بازیکنانش مقابل خبرنگاران، در رختکن با آن‌ها با عصبانیت برخورد می‌کند.

فریاد در رختکن یووه، حمایت از بازیکن مقابل خبرنگاران!‏

به گزارش "ورزش سه"، ماسیمیلیانو آلگری پس از پیروزی یکشنبه مقابل فیورنتینا بار دیگر با عصبانیت مقابل شاگردانش صحبت کرده و توقع داشته که زودتر این بازی را تمام می‌کردند.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، آلگری علی‌رغم پیروزی 1-0 مقابل فیورنتینا در روز یکشنبه، از بازیکنانش عصبانی بود و احساسات خود را در رختکن پنهان نکرد.

بر اساس این گزارش، مربی ایتالیایی عصبانی بود چون تیمش 3 گل مردود زد و در نیمه دوم هم چند مرتبه امکان این وجود داشت که گل تساوی را دریافت کنند.

این روزنامه گزارش داد که آلگری بازیکنان خاصی را هدف قرار نداده اما صدایش را بلند کرده و گفته که بازیکنانش باید زودتر از این بازی را تمام می‌کردند.

این مربی ایتالیایی شب گذشته در مصاحبه‌ بعد از بازی آرام به نظر می‌رسید و تایید کرد که یوونتوس هر روز تلاش می‌کند تا پیشرفت کند.

2008721

آلگری گفت: "درست است که ما در اواخر پس از یک خطای فنی، در خطر گل دریافت تساوی بودیم اما من به خاطر هیچ چیز بچه‌ها را سرزنش نمی‌کنم. آن‌ها فصل خوبی را پشت سر می‌گذارند، ما هر کاری می‌کنیم تا بیشترین امتیاز ممکن را به دست آوریم. ما دومین کلین‌شیت و پیروزی متوالی را به دست آوردیم، بنابراین این پیشرفت مهمی است."

این اولین باری نیست که آلگری بازیکنان یوونتوس را مقصر می‌داند. گاتزتا هفته گذشته گزارش داد که این مربی ایتالیایی پس از باخت 1-0 مقابل لاتزیو در ورزشگاه المپیکو، از بازیکنان بیانکونری عصبانی شده بود.

دیدگاه‌ها