کد خبر : 2013211 | 20 فروردين 1403 ساعت 22:43 | 9.7K بازدید | 28 دیدگاه

یکی از بهترین بازی‌هایمان را انجام دادیم؛

نقی‌زاده: حق تراکتور قهرمانی در لیگ است

علیرضا نقی‌زاده می‌گوید آلومینیوم برابر تراکتور یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام داده است.

نقی‌زاده: حق تراکتور قهرمانی در لیگ است

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی‌زاده، هافبک تیم آلومینیوم اراک که به دلیل محرومیت دیدار با تراکتور را از روی سکوها دنبال کرد، پس از پایان مسابقه اظهار داشت: می‌دانستیم بازی خیلی سختی است. تراکتور تیم پرمهره و باامکاناتی است و با حضور این تعداد هوادار هم بازی برابر هر تیمی سخت است. خدا را شکر یکی از بهترین‌ بازی‌های تیممان بود و توانستیم از این بازی امتیاز بگیریم.

ویدئو: 329358

او در خصوص دو صحنه مشکوک به پنالتی در دقایق پایان بازی گفت: بالا شلوغ بود و من واضح ندیدم. کارشناسان‌ صحنه‌ها را بررسی می‌کنند و نظر می‌دهند. اما در هر صورت امتیاز گرفتن برابر تراکتور بسیار سخت و ارزشمند است.

نقی‌زاده در خصوص شرایط آلومینیوم پس از کسب یک امتیاز از این دیدار گفت: تیم ما برای نیفتادن بسته شده بود اما با کمک هواداران، باشگاه، کادرفنی و بازیکنان توانستیم تا اینجا بهترین نتایج را کسب کنیم و امیدواریم از اینجا به بعد هم همین روند ادامه داشته باشد. تراکتور واقعا حریف قدرتمندی است و خیلی خوشحالیم توانستیم پا به پای مدعیان امتیاز بگیریم.

هافبک آلومینیوم در پایان درباره حضور هواداران تراکتور در استادیوم عنوان کرد: هواداران تراکتورسازی واقعا ارزشمند هستند. هیچ تیمی اینقدر هوادار ندارد و فوتبال هم با هوادار زنده است. هواداران هر چه می‌گویند، حق دارند‌. جایگاه واقعی تراکتور، قهرمانی است. فوتبال ایران یک قهرمانی به تراکتور بدهکار است. امیدوارم آن قهرمانی اتفاق بیفتد.

دیدگاه‌ها