کد خبر : 2013228 | 20 فروردين 1403 ساعت 23:44 | 13.1K بازدید | 15 دیدگاه

صنعت و اولین برد خانگی فصل؛

هلهله بعد از 11 ماه و نیم!

سرانجام صنعت نفت آبادان موفق شد اولین برد خانگی خود را دشت کند.

 هلهله بعد از 11 ماه و نیم!

به گزارش "ورزش سه" صنعت نفت آبادان که با وجود تغییرات در کادر فنی طی هفته‌های گذشته نتوانسته بود نتایج جالبی بگیرد سرانجام به اولین پیروزی خود در خانه دست یافت.
صنعت نفت آبادان که در مصاف دشوار با سپاهان نیاز مبرمی به سه امتیاز داشت تا از قعر جدول نجات پیدا کند دست به کار بزرگی زد و سپاهان پرستاره را شکست داد تا عروسی به کوچه آبادانی‌ها هم بیاید.
آخرین برد  این فصل صنعت نفت آبادان در تاریخ سوم آذرماه سال قبل در هفته یازدهم رقم خورده بود. در واقع از آخرین برد طلایی پوشان صنعت نفت بیش از چهار ماه و نیم گذشت تا آنها به سومین برد خود دست یابند و فانوس را به دست نساجی بدهند و در رده پانزدهم قرار بگیرند.
صنعت نفت بعد از پیروزی مقابل مس در رفسنجان که با نتیجه دو بر صفر رقم خورد در نیم فصل اول به ایرالکو باخت، با شمس آذر مساوی کرد و در دو بازی پایانی مقابل ذوب آهن و تراکتور شکست خورد.

2008780

در شروع نیم فصل دوم  و با سرمربیگری سهراب بختیاری‌زاده این تیم در گام نخست مقابل استقلال تن به شکست داد، سپس در مصاف با فولاد شکست خورد و بعد از آن  در دو دیدار متوالی مقابل پیکان و نساجی به دو تساوی دست یافت. با باخت به گل گهر در آخرین بازی سهراب بختیاری زاده هم از  مسند کار کنار رفت تا نوبت به  فراز کمالوند برسد.
کمالوند در یک بازی دشوار اما جانانه با صنعت نفت به اولین برد خانگی این فصل دست یافت تا هلهله و شادی روی سکوهای طلایی پوشان برقرار شده و برزیل ایران بالاخره روی خوشی را به خود ببیند.
نکته جالب اینجاست که از آخرین برد صنعت در خانه ماه‌ها گذشته بود و هواداران صنعت در تمام این ماه‌ها در حسرت یک پیروزی و جشن گرفتن با تیمشان در ورزشگاه تختی آبادان بودند که بالاخره این اتفاق در بازی با تیم پرستاره و بالای جدولی سپاهان رقم خورد و یک برد رویایی برای آنها بود.
آخرین برد صنعت نفت به هفته بیست و هفتم فصل قبل برمی‌گردد که 3 اردیبهشت سال گذشته آنها موفق شده بودند نساجی را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهند و بعد از آن حالا بیش از یازده ماه و نیم طول کشید تا آنها در خانه برنده شوند.

عکاس: شهرام آقاجری

دیدگاه‌ها