کد خبر : 2013230 | 20 فروردين 1403 ساعت 23:49 | 21.1K بازدید | 15 دیدگاه

گلر سابق پرسپولیس علیه برد مهم تراکتور

دروازه‌بان باتجربه آلومینیوم اراک در نبرد با تراکتور توانست در نقش منجی تیمش ظاهر شود.

گلر سابق پرسپولیس علیه برد مهم تراکتور

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و دوم لیگ برتر عصر روز دوشنبه تیم‌های تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با تساوی یک بر یک دو تیم خاتمه یافت. در این بازی تراکتور ابتدا یک گل به ثمر رساند و در اواسط نیمه دوم گل تساوی را از شاگردان سید مجتبی حسینی دریافت کرد تا بازی در نهایت با مساوی به پایان برسد.

نکته قابل توجه در این مسابقه دو سیو فوق‌العاده احمد گوهری دروازه‌بان باتجربه آلومینیوم در دقایق پایانی بود. تراکتوری‌ها گل مساوی را دریافت کرده بودند و دوست نداشتند بازی برده را با تساوی عوض کنند و به حملات خود ادامه دادند. آنها برای زدن گل دوم تلاش کردند اما از این امر مهم ناکام ماندند.

تراکتوری‌ها در دقایق پایانی موقعیت‌های زیادی را روی دروازه آلومینیوم ایجاد کردند و در دو صحنه شانس بالایی برای رسیدن به گل داشتند اما احمد گوهری، دروازه‌بان باتجربه آلومینیوم، مانع از این امر شد.

گوهری یک بار در دقیقه ۹۰ و بار دوم در آخرین ثانیه‌های مسابقه جلوی ضربات بازیکنان تراکتور به خوبی ایستادگی کرد تا ضمن بسته نگه داشتن دروازه تیمش در دقایق پایانی به کسب یک امتیاز ارزشمند در تبریز کمک کند.

گلر سابق پرسپولیس که حالا تجربه خوبی در فوتبال ایران به دست آورده در بازی حساس تبریز یک بار دیگر شرایط فنی خوب خود را به نمایش گذاشت و حالا با شرایط بهتری مسابقات لیگ برتر را ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها