کد خبر : 2013274 | 21 فروردين 1403 ساعت 08:57 | 15.5K بازدید | 29 دیدگاه

او نیاز به چند هفته زمان دارد؛

سوال ما این است: چرا درمان بیرانوند زودتر آغاز نشد!

علی اعظم فیزیوتراپ پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های دکتر شهاب نکاتی را مطرح کرد.

سوال ما این است: چرا درمان بیرانوند زودتر آغاز نشد!

به گزارش ورزش سه بعد از صحبت‌های دکتر شهاب پزشک تیم ملی درباره مصدومیت بیرانوند و ابهامات این موضوع، دکتر علی اعظم فیزیوتراپ تیم پرسپولیس هم در گفت و گوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر گفت: فکر می‌کنم توضیحات لازم را آقای درویش دادند و در بیانیه باشگاه ارائه شد تا جای سوالی برای شما و افرادی که فوتبال را به صورت تخصصی دنبال می‌کنند، نباشد. 

او ادامه داد: سوال ما این است که چرا درمان علی زودتر شروع نشد. تیم ما برای قهرمانی می‌جنگد و علی برای ما وزنه است. این را نمی‌توانیم کتمان کنیم. او خیلی می‌تواند به تیم ما کمک کند. در مورد مصدومیت وحدت حنانوف کادر پزشکی تیم ملی تاجیکستان بلافاصله اطلاع دادند اما درباره علی هیچ خبری به ما داده نشد. شاید برداشت‌شان این بوده که آسیب جدی نیست اما ما با همان ریپورت ام آر آی سوم فروردين دستش را گچ گرفته‌ایم که و یک هفته بعد از باز کردن گچ هم او نیاز به یک هفته توانبخشی دارد.  

اعظم ادامه داد: سوال ما این است وقتی آن اتفاق افتاد چرا ما را در جریان نگذاشتند تا با یک کار شوراگونه مشکل را حل کنیم. هدف همه باشگاه‌ها کمک به تیم ملی است و همه تلاش می‌کنند تا در نهایت به تیم ملی کمک شود اما ما می‌توانستیم با مشورت از اساتید به حل این مشکل کمک کنیم.  

فیزیوتراپ پرسپولیس درباره تمرین کردن بیرانوند با پرسپولیس و عکس‌های منتشر شده گفت: علی در روز بازی تدارکاتی مس رفسنجان ریکاوری کرد و دوید. فردای آن روز، سیزدهم تمرین تعطیل بود و روز چهاردهم علی به من گفت درد دارم و من هم از مربی گلرها خواستم تمرین با دست انجام ندهد. بعد تقاضای آن ریپورت ام آر آی را کردیم که ندادند و خودمان به دست آوردیم و با همان ریپورت روز سوم فروردین این درمان را شروع کردیم.  

اعظم گفت: دکتر شهاب رفیق من است و در کلاس‌ها کنار هم هستیم و مشکلی نداریم اما سوال ما این است چرا درمان را زودتر شروع نکردید؟  

او درباره مزمن بودن مصدومیت بیرانوند و اینکه مربوط به گذشته بوده هم گفت: شما الان بازیکنی در لیگ برتر پیدا می‌کنید که آسیب قدیمی نداشته باشد؟ اما الان همه دارند کارشان را انجام می‌دهند. همه این بازیکنان آسیب عضلانی و لیگامنی از قبل دارند و از هر بازیکنی ام آر آی بگیرید یک آسیب در می‌آید اما با همین آسیب‌ها به کارشان ادامه می‌دهند.

دیدگاه‌ها