کد خبر : 2013315 | 21 فروردين 1403 ساعت 12:33 | 57.9K بازدید | 13 دیدگاه

خوسلو گفت

بلینگام به من لقبی داد که روی من ماند!

خوسلو فاش کرد که جود بلینگام او را کرواچ صدا می‌زند و همین لقب نیز روی او مانده است.

بلینگام به من لقبی داد که روی من ماند!

به گزارش "ورزش سه"، خوسلو با قراردادی قرضی و بند خرید 1.5 میلیون یورویی از اسپانیول برای رئال بازی می‌کند و با توجه به دقایق حضورش در زمین عالی کار کرده است.

خوسلو در 39 بازی این فصل 1616 دقیقه در زمین بوده (پانزدهمین بازیکن رئال از حیث دقایق حضور)، 14 گل زده و 2 پاس گل نیز داده است. هر 101 دقیقه او روی یک گل رئال تاثیر مستقیم گذاشته در حالی که اغلب کار را از روی نیمکت شروع کرده است. 

خوسلو در رختکن نیز بازیکن محبوبی است و به او کراوچ می‌گویند. این لقبی است که جود بلینگام به او داده است.

1994201

خوسلو در این رابطه گفت: «بلینگام اولین بار به من کراوچ گفت و همین لقب روی من ماند و دیگر بازیکنان رئال نیز من را کراوچ صدا می‌زنند. پیتر کراوچ انسان و فوتبالیست فوق العاده‌ای بود و زمانی که به استوک سیتی رفتم، بسیار به من کمک کرد. از نظر سبک بازی من به او شبیه هستم و مثل او در زدن ضربات سر تبحر دارم. البته من 1.92 متر قد دارم و کرواچ 2 متر.»

2008884

خوسلو در مورد درخشش بلینگام در اولین فصل حضورش گفت: «من جود را از زمان حضورش در دورتموند خوب می‌شناختم چون بازی‌های بوندسلیگا را دنبال می‌کنم. می‌دانستم چه بازیکن خوبی است ولی باور کنید هیچکس انتظار نداشت او اینقدر سریع در رئال بدرخشد و این همه گل بزند. جود کیفیتی متفاوت دارد و از نظر بدنی مثل یک جانور است. همچنین او بسیار متواضع است و هم تیمی فوق العاده‌ای محسوب می‌شود.»

دیدگاه‌ها