کد خبر : 2013444 | 21 فروردين 1403 ساعت 23:22 | 10.8K بازدید | 56 دیدگاه

شب تلخ مدافعان آرسنال

کامبک بایرن: هری کین دوباره در لندن گل‌ زد

بایرن مونیخ روی اشتباه مدافعان آرسنال دروازه این تیم را دو بار پیاپی باز کرد.

کامبک بایرن: هری کین دوباره در لندن گل‌ زد

به گزارش "ورزش سه"، در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ در ورزشگاه امارات مقابل آرسنال قرار گرفته است.

این یک بازی حیاتی برای شاگردان توماس توخل است، چرا که آنها قهرمانی جام حذفی و بوندسلیگا را از دست داده‌اند و لیگ قهرمانان تنها شانس آنها برای کسب جام در این فصل است.

بازی امشب با گل بوکایو ساکا آغاز شد. او در دقیقه ۱۲ در سمت راست محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه‌ای فنی و زیبا موفق شد دروازه مانوئل نویر را باز کند.

2009146

با اینکه تیم میکل آرتتا پس از گل هم مالک توپ و میدان بود و به‌نظر می‌رسید آرسنال می‌تواند با ادامه حملات به گل برسد اما در دقیقه ۱۸ بازی به تساوی رسید. روی اشتباه گابریل که تحت فشار بازیکنان حریف بود، توپ را به اشتباه به سانه داد. با این اشتباه حمله بایرن آغاز شد، پاس سانه به گورتزکا رسید و این بازیکن گنبری را در محوطه جریمه به توپ رساند تا این وینگر آلمانی دروازه تیم سابقش را باز کند.

در ادامه و در حالی‌که دو تیم برای زدن گل برتری تلاش می‌کردند، سانه در محوطه جریمه آرسنال با حرکتی عالی این تیم را در دردسر انداخت‌. او ابتدا از گابریل گذشت و تلاش این بازیکن برای متوقف کردن وینگر بایرن با ناکامی مواجه شد، در ادامه نوبت به سالیبا بود که برابر سانه تسلیم شود. با این تفاوت که او ستاره بایرن را نقش بر زمین کرد و داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد.

2009147

این بهترین فرصت برای باواریایی‌ها بود تا مقابل میزبان به برتری برسند. کین پشت توپ ایستاد و با زدن ضربه به سمت راست و فریب دروازه‌بان موفق شد بازی را ۲-۱ کند.

این گل کین او را به یک رکورد فوق‌العاده رساند. مهاجم گلزن بایرن اکنون با شش گل در امارات بیشتر از هر بازیکن دیگری در این استادیوم موفق به گلزنی شده است.

دیدگاه‌ها