کد خبر : 2013445 | 21 فروردين 1403 ساعت 22:27 | 13K بازدید | 24 دیدگاه

اسطوره رویای قهرمانی در اروپا را دارد

آنری فقط آرسنال را قهرمان چمپیونزلیگ می‌بیند

تیری آنری، اسطوره آرسنال، امیدوار است که تیم مورد علاقه‌اش به قهرمانی‌ اروپا برسد.

آنری فقط آرسنال را قهرمان چمپیونزلیگ می‌بیند

به گزارش "ورزش سه"، مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از امشب آغاز می‌شود و آرسنال باید در ورزشگاه خانگی‌اش به مصاف بایرن مونیخ برود.

آرسنال که پس از مدت‌ها به لیگ قهرمانان اروپا بازگشته، امیدهای زیادی تحت هدایت میکل آرتتا دارد. توپچی‌های لندنی برای صعود به این مرحله پورتو را در ضربات پنالتی دور گذشته شکست دادند.

تیم لندنی حریف سرسختی را پیش رو دارد که طی 3 دیدار گذشته مقابل آن‌ها در اروپا با شکست‌های سنگین از دور رقابت‌ها کنار رفته است.

2009148

تیری آنری، اسطوره آرسنال، امیدوار است که آن‌ها به عنوان قهرمانی فصل جاری چمپیونزلیگ برسند. آنری که در سی‌بی‌اس اسپورت در نقش یکی از کارشناسان بازی‌های امشب حضور داشت، برخلاف نظر پیتر اشمایکل دوست داشت تیم مورد علاقه‌اش قهرمان شود.

اشمایکل، اسطوره منچستریونایتد، پیش‌بینی کرد که رئال مادرید و بارسلونا به فینال راه پیدا می‌کنند و رئال می‌تواند در ال‌کلاسیکوی اروپایی آبی اناری پوشان را شکست دهد. او سپس از آنری درمورد پیش بینی‌‌اش سوال کرد.

آنری پاسخ داد: "من فقط به آرسنال اهمیت می‌دهم... پس بیایید قهرمان را تعیین کنیم؛ قهرمان آرسنال خواهد بود! خداحافظ، بعدا می‌بینمت."

دیدگاه‌ها