کد خبر : 2013455 | 22 فروردين 1403 ساعت 03:19 | 5.8K بازدید | 26 دیدگاه

به این باور رسیده بودیم که می‌توانیم ببریم؛

پیام پارسا: هیچ ترسی از مهاجمان سپاهان نداشتم

دروازه‌بان صنعت نفت می‌گوید شوک مثبتی که پس از حضور فراز کمالوند در این تیم ایجاد شد، عامل اصلی پیروزی آنها برابر سپاهان بوده است.

پیام پارسا: هیچ ترسی از مهاجمان سپاهان نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان شب گذشته در چارچوب مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار گرفتند. در شرایطی که کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد آبادانی‌ها موفق به کسب امتیاز از این مسابقه شوند، آنها توانستند با نتیجه ۲-۱ طلایی‌پوشان اصفهان را شکست بدهد.

پیام پارسا، دروازه‌بان تیم صنعت نفت، درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: بعد از عید که تغییر و تحولاتی در کادرفنی داشتیم، یک شوک مثبت در تیم ایجاد شد و خدا را شکر دیروز توانستیم مزد زحمات‌مان را بگیریم. بازی دیروز تبدیل یک بازی خیلی به‌یادماندنی و دراماتیک شد. امیدوارم با همین روند ادامه بدهیم و با روحیه‌ای که گرفتیم، در کنار هواداران و مسئولان بهترین نتیجه را بگیریم و از این منطقه جدول خارج شویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی می‌کردند که برابر سپاهان پیروز شوند، گفت: بله، ما هر روز جلسه فنی داشتیم و در این جلسات جدا از آنالیز، کارهای انگیزشی هم انجام می‌دادیم و همه به این باور رسیده بودیم که می‌توانیم سپاهان را ببریم.

1942092

گلر جوان نفتی‌ها درباره بازی برابر ستاره‌های سپاهان عنوان کرد: قطعا سخت بود. همه بازی‌های لیگ برتر سخت هستند، به خصوص در سن من که الان جوان‌ترین گلر لیگ برتر هستم که فیکس بازی می‌کنم. سعی می‌کنم از فرصتی که دارم، به نحو احسن استفاده کنم. ترسی ندارم و فقط تجربه کسب می‌کنم و پیشرفت می‌کنم.

پارسا در پاسخ به سوالی درباره صحنه‌های مشکوک مسابقه و اعتراضاتی به تصمیمات داور وجود داشت، گفت تمایلی به صحبت درباره مسائل مربوط به داوری را ندارد.

او درباره تاثیر این پیروزی روی روحیه بازیکنان نفت و امید آنها برای بقا در لیگ برتر گفت: با این نتیجه‌ای که گرفتیم، اصلا به سقوط فکر نمی‌کنیم. ما از همان چهارم فروردین استارت را برای بقا زدیم و هنوز ۸ بازی دیگر داریم که هر کدام یک فینال هستند. با این شرایطی که به وجود آمده، فکر نمی‌کنم صنعت نفت تیمی باشد که بخواهد سقوط ‌کند.

پارسا در مورد حضور فراز کمالوند در نفت نیز اظهار داشت: همانطور که گفتم آقا فراز از همان ابتدا یک شوک مثبت به تیم وارد کردند. دیسیپلین و احساس مسئولیتی که ایشان به بازیکنان داده‌اند، باعث شده تغییرات مثبتی هم در سبک بازی تیم ایجاد شود. ما برای لحظه به لحظه بازی و حتی برای ابتدایی‌ترین اتفاقاتی که در بازی رخ می‌دهد، برنامه داشتیم. به نظرم بهترین کاری که آقا فراز برای صنعت نفت انجام داده این بوده که به هر بازیکنی مسئولیت داده و بازیکنی هم که مسئولیت داشته باشد، تمام تلاشش را می‌کند که به نحو احسن آن را انجام بدهد. همین باعث شد تیم ما در بازی با سپاهان عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

این بازیکن همچنین در خصوص شرایط نفت و تغییرات زیاد این تیم در طول فصل جاری عنوان کرد: مشکل اصلی درباره صنعت نفت این است که هنوز مالکیت باشگاه مشخص نیست و فقط اسمش این است که تحت نظر وزارت نفت است و هیچ بودجه‌ای از طرف وزارت نفت به تیم تخصص داده نمی‌شود. با این شرایط که نمی‌شود تیم‌داری کرد.

2009178

وی افزود: همیشه تا لحظه آخر همه چیز نامشخص است و روزهای آخر مربی و بازیکن و ... جمع می‌شوند و نتیجه‌اش هم‌ همین می‌شود که هر سال نفت برای بقا بجنگد. این اشتباه است. با برد دیروز ما کل شهر آبادان خوشحال بود و تا ۲ شب همه در خیابان‌هل خوشحالی می‌کردند. تیمی که می‌تواند تا این حد مردم یک شهر را خوشحال کند، نباید چنین وضعیتی داشته باشد.

پارسا که این فصل به دروازه‌بان اول صنعت نفت تبدیل شده و در نیم فصل هم از پرسپولیس پیشنهاد داشت، درباره شرایط خود توضیح داد: امسال یک سال خوب برای من بود و رفته رفته شرایط طوری شد که به من میدان رسید و توانستم از شانسی که آقای ویسی به من دادند، به نحو احسن استفاده کنم؛ از ایشان تشکر می‌کنم، چون ایشان من را به فوتبال معرفی کردند.‌ در کنار ایشان، مربی دروازه‌بان‌هایمان، آقای کاظم فرهانی از ۱۴ سالگی با من کار کردند و باعث شدند بتوانم در ۲۱ سالگی به عنوان گلر اول صنعت نفت معرفی شوم. من تمام تلاشم را می‌کنم که هفته به هفته پیشرفت کنم و به یک گلر سطح اول در ایران تبدیل شوم تا در نهایت به هدفم که حضور در تیم ملی است، برسم.

او در پایان در خصوص دیدار حساس هفته آینده نفت با استقلال خوزستان گفت: این بازی می‌تواند یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل ما باشد. خوشحالی ما برای بازی با سپاهان همان دیشب تمام شد و از تمرین عصر امروز برای بازی با استقلال استارت می‌زنیم تا بتوانیم با تمام قوا و صد درصد تمرکز وارد زمین شویم و نتیجه بگیریم و با سه امتیاز به آبادان برگردیم.

دیدگاه‌ها