کد خبر : 2013480 | 22 فروردين 1403 ساعت 08:30 | 28K بازدید | 22 دیدگاه

جوان‌های پرسپولیس و آینده مجهول!

شرایط برای بازیکنان جوان در هفته‌های باقی‌مانده از لیگ سخت‌تر هم خواهد شد.

جوان‌های پرسپولیس و آینده مجهول!

به گزارش "ورزش سه" با وجود حضور تعدادی از جوانان آکادمی پرسپولیس در تمرینات که از اردوی دبی در اختیار اوسمار و کنار تیم اصلی بودند و البته اضافه شدن بازیکنی بیست ساله به نام ابوالفضل بابایی اما این بازیکنان جوان خیلی کم به میدان می‌روند.

بابابی که به عنوان مهاجم در نقل و انتقالات زمستانی از فجر به پرسپولیس آمد در دیدارهای نخست نیم فصل دوم و دیدار حذفی چند دقیقه‌ای شانس بازی پیدا می‌کرد اما بعد از حضور کوتاه مقابل پیکان در سیرجان شانس حضور در زمین را پیدا نکرد و اوسمار به جای آل‌کثیر مهاجم از وحید امیری در آن میدان سود برد.

در بین جوان‌های پرسپولیس میلاد سورگی خوش شانس بود که نامش در لیست بیست نفره بازی با گل گهر قرار گرفت و چند دقیقه‌ای شانس حضور در میدان را پیدا کرد و با گرفتن یک خطا حوالی محوطه جریمه حریف در لحظات پایانی و پر استرس مسابقه تاثیری در جریان بازی به سود تیمش گذاشت.

2009221

دیگر جوان‌های روی بورس تمرینات این روزهای پرسپولیس حسین حاجی‌زاده (دیگر بازیکن حاضر در تصویر)، سهیل صحرایی و محمد بادپا هستند که هیچ کدام شانس بازی پیدا نمی‌کنند و نیمکت نشینی هم برای آنها آرزو شده است.

در عین حال با حساس‌تر شدن مسابقات در هفته‌های پایانی احتمال به میدان رفتن این جوان‌های آکادمی و حتی بابایی جوان هفته به هفته کمتر هم خواهد شد.

دیدگاه‌ها