کد خبر : 2013599 | 22 فروردين 1403 ساعت 22:10 | 84.9K بازدید | 131 دیدگاه

هیچوقت انگار کامل نبودیم اما...

خبر تلخ پرسپولیس: با این مدارک حذفیم!

امیرعلی حسینی می‌گوید با مدارک فعلی پرسپولیس امکان حضور در لیگ نخبگان و قهرمانان نخواهد داشت.

خبر تلخ پرسپولیس: با این مدارک حذفیم!

به گزارش "ورزش سه"، امیرعلی حسینی مسئول امور بین الملل پرسپولیس در خصوص مدارک این باشگاه برای دریافت مجوز حرفه‌ای گفت: به عنوان کسی که 15 سال در پرسپولیس حضور دارم، این را می‌گویم که هیچ سالی به این اندازه مدارک ما کامل تهیه نشده بود.

مسئول بین المللی سرخپوشان راجع به بخش‌های دریافت مجوز عنوان کرد: در سه بخش پرسنلی، ورزشی و زیرساخت روی هم دو هزار کلمه بارگذاری کردیم که مورد تائید اولیه قرار گرفته است. با این حال در بخش مالی و حقوقی باوجود اینکه فرصت داریم، بخشی را بارگذاری کردیم و بخش‌های باقی مانده را تا موعد مقرر بارگذاری خواهیم کرد.

او با اشاره به به مسئله مالکیت توضیح داد: مدارک مالی را تسویه کردیم اما در مورد مسائل حقوقی، مدارک مختلفی بارگذاری شد. مدارک مالکیت جزو اولویت‌های ای اف سی هستند و حتی اگر یک مدرک مغایر با نظر ای اف سی باشد، کل مجوز لغو خواهد شد.

وی افزود: در خصوص مالکیت مشترک، تنها کاری که باشگاه می‌تواند بکند این است که مدارک را شسته و رُفته تحویل بگیرد و بارگذاری کند. باشگاه نهایت سعی خود را می‌کند مدارک را تهیه و بارگذاری کند اما در مورد مالکیت کاری از هیچ باشگاهی ساخته نیست. درخواست ما از دولت این است که حضور پررنگتری داشته باشد تا مشکلی برای حضور در آسیا نداشته باشیم.

حسینی در مورد وضعیت کنونی پرسپولیس اظهار داشت: اگر مدارکی را که الان در بخش مالکیت داریم، بارگذاری کنیم، کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز نخواهد نداد. باید هنوز مدارک دیگری به دست ما برسد و بتوانیم از این مشکل رد شویم. هنوز چیزی که به نظر من کنفدراسیون را متقاعد کند، به دست ما نرسیده است.

دیدگاه‌ها