کد خبر : 2013606 | 22 فروردين 1403 ساعت 23:20 | 18.9K بازدید | 15 دیدگاه

ستاره محروم سیمئونه دورتموند را ناامید کرد (عکس)

اتلتیکومادرید در نیمه اول بازی مقابل دورتموند دومین گل را توسط ساموئل لینو به ثمر رساند.

ستاره محروم سیمئونه دورتموند را ناامید کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید در نیمه اول بازی مقابل دورتموند برنامه‌های تاکتیکی حریفش را از کار انداخته و با دو گل پیش افتاده است.

تیم‌های اتلتیکو و دورتموند در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه متروپولیتانو مقابل هم قرار گرفته‌اند.

ویدئو: 329543

اتلتیکو در این بازی خیلی زود به گل رسید و رودریگو دی‌پل در دقیقه 4 موفق شد دروازه حریف را باز کند. این تیم ضمن حفظ این گل موفق شد در نیمه اول به یک گل دیگر دست پیدا کند.

پس از شروع مجدد بازی از روی پرتاب اوت دستی، اشتباه خط دفاعی دورتموند موجب شد توپ در نزدیکی محوطه جریمه به آنتوان گریزمان برسد.

2009438

ستاره فرانسوی پس از کنترل آن متوجه شد که ساموئل لینو در فاصله چند قدمی او موقعیت خوبی دارد و با سانتر کوتاه توپ را به او تحویل داد.

لینو این توپ را با پای راست کنترل کرده و قبل از اینکه مدافع دورتموند مانع از ضربه زدن او شود با شوت پای راست گریگور کوبل را مغلوب خود کرد تا دومین گل میزبان در این بازی را به ثمر برساند.

2009439

لینو درحالی این گل را در دقیقه 32 با شور و هیجان طرفداران خودی جشن گرفت که قرار نیست در بازی برگشت تیمش را همراهی کند. این بازیکن در دقیقه 27 کارت زرد دریافت کرد و از همراهی تیمش در بازی برگشت در آلمان محروم شده بود.

دیدگاه‌ها