کد خبر : 2013612 | 23 فروردين 1403 ساعت 00:04 | 17.7K بازدید | 43 دیدگاه

کامبک پی‌اس‌جی: انریکه ژاوی را غافلگیر کرد

پاری سن ژرمن خیلی زود موفق به کامبک و برتری ۲-۱ مقابل بارسلونا شد.

کامبک پی‌اس‌جی: انریکه ژاوی را غافلگیر کرد

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار دو تیم پاری سن ژرمن و بارسلونا با اتفاقی غیرمنتظره به پایان رسید. در حالی‌که تیم فرانسوی بازی را بهتر آغاز کرد اما لحظاتی پس از شروع بازی شاگردان ژاوی هرناندز بازی را در دست گرفتند و موفق شدند چندین بار دروازه جان لوئیجی دوناروما را تهدید کنند.

کمتر از ۱۰ دقیقه قبل از پایان نیمه اول، رافینیا موفق شد روی خروج اشتباه و دفع ناقص دوناروما، دروازه خالی پاری سن ژرمن را باز کند و این تیم را به برتری برساند.

2009451

با اینکه نیمه اول با پیروزی بارسا به پایان رسید اما در آغاز نیمه دوم شاگردان لوئیز انریکه توانستند با نمایشی عالی بازی را به سود خود برگردانند.

ابتدا در دقیقه ۴۸ عثمان دمبله با شوتی محکم و فوق‌العاده دروازه ترشتگن را فرو ریخت. هنوز آبی‌اناری‌ها از شوک گلزنی دمبله و تساوی بازی درنیامده بودند که گل دوم هم از راه رسید.

2009450

در دقیقه ۵۱ روی یک همکاری عالی، فابین رویز در پشت محوطه بارسا صاحب توپ شد. او در زمانی مناسب توپ را به درون محوطه جریمه فرستاد. ویتینیا که ثانیه‌هایی قبل از پاس از میان مدافعان بارسا فرار کرده بود، در مقابل دروازه صاحب توپ شد و به راحتی گل دوم پاری سن ژرمن را به ثمر رساند تا بازی ۲-۱ شود.

دیدگاه‌ها