کد خبر : 2013623 | 23 فروردين 1403 ساعت 01:21 | 21K بازدید | 7 دیدگاه

دورتموند یک هفته حسرت این موقعیت را می‌خورد

دورتموند تا بازی برگشت مقابل اتلتیکو مادرید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حسرت یک موقعیت از دست رفته را می‌خورد.

دورتموند یک هفته حسرت این موقعیت را می‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب به مصاف اتلتیکومادرید رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد.

در این بازی اتلتیکو در نیمه اول توسط رودریگو دی‌پل و ساموئل لینو به گل رسید و گل تیم میهمان هم توسط سباستین هالر در دقیقه 81 به ثمر رسید.

دورتموند پس از گل اول دو بار به تیرک دروازه اتلتیکو کوبید که اگر هر کدام از آن‌ها به گل تبدیل می‌شد، شانس صعود زنبورها در بازی برگشت را پررنگ‌تر می‌کرد.

2009478

در دقیقه 87 ضربه پرقدرت پای چپ جیمی بینو-گیتنز به تیرک افقی برخورد کرد و فشار حملات روی دروازه میزبان بیشتر شد تا اینکه قبل از سوت پایان بازی یک موقعیت خطرناک دیگر خلق شد.

در پایان 90 دقیقه از سوی داور چهارم 5 دقیقه وقت اضافه اعلام شد که موقعیت حساس دورتموند در دقیقه ششم رقم خورد.

اتلتیکو امیدوار بود بازی با برتری آن‌ها به پایان برسد که یک سانتر از سمت چپ محوطه جریمه با ضربه سر یولیان برانت همراه شد. این ضربه سر به تیرک سمت چپ دروازه یان اوبلاک برخورد کرد.

2009479

این ضربه به اندازه‌ای غافلگیر کننده بود اوبلاک تنها نظاره‌گر آن بود و اگر به داخل چارچوب راه پیدا می‌کرد هیچ مانعی برای گل شدن آن وجود نداشت.

برانت و دورتموندی‌‌ها پس از برخورد توپ به تیرک حسرت زیادی را تجربه کردند چراکه فاصله یک تیرک می‌توانست سرنوشت آن‌ها در بازی برگشت را تغییر دهد.

دیدگاه‌ها