کد خبر : 2013624 | 23 فروردين 1403 ساعت 01:35 | 37.4K بازدید | 52 دیدگاه

فعلا در نیمه راه هستیم

ژاوی: پی‌اس‌جی هنوز هم مدعی قهرمانی سی‌ال است

ژاوی هرناندز معتقد است علیرغم شکست ۳-۲ پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا، تیم فرانسوی هنوز هم مدعی قهرمانی است.

ژاوی: پی‌اس‌جی هنوز هم مدعی قهرمانی سی‌ال است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با عملکردی عالی موفق شد پاری سن ژرمن را در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه پارک دو پرنس با نتیجه ۳-۲ شکست دهد. ژاوی هرناندز که پس از بحرانی طولانی توانست بارسا را به روندی عالی برگرداند، در مصاحبه پس از بازی‌اش در مورد برخی نکات صحبت کرد.

پیروزی برابر پاری سن ژرمن؟
یکی از بهترین بازی‌های فصل برای ما. ما به خوبی در مقابل تیمی قدرتمند دفاع کردیم. ما به خوبی برای این بازی آماده شدیم. من به این کار تیمی بازیکنان افتخار می‌کنم. آنها فوق‌العاده بودند.

به نیمه‌نهایی می‌روید؟
نمی‌توان گفت. ما فعلا در نیمه راه هستیم. باید به بازی‌ای که انجام دادیم افتخار کنیم. پی‌اس‌جی تیم بزرگی است. وقت آن رسیده که بگوییم بارسلونا زنده است. این پیروزی باعث ایجاد هیجان در بین هواداران بارسا می‌شود. با انگیزه زیادی که در تیم است به استقبال بازی برگشت می‌رویم.

درخشش رافینیا؟
نه فقط توانایی فنی، بلکه رافینیا به دلیل شخصیتش هم بازیکن هیجان‌انگیزی است. نگرش او در زمین و نحوه تلاش او باعث می‌شود چیزهای زیادی به ما اضافه شود.

2009484

عملکرد خوب کوبارسی؟
به شما گفته بودم که کوبارسی توانایی مقابله با بازیکنان بزرگ را دارد. او قبلا این را ثابت کرده و امشب هم نشان داد که می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد. مطمئنم که چیزهای درخشان‌تری از او خواهید دید.

احساس فعلی‌تان؟
ما پس از چند سال ناکامی در چمپیونزلیگ به این مرحله آمده‌ایم و امروز شخصیت‌مان را نشان دادیم. حالا می‌دانیم که چگونه با یکی از بهترین تیم‌های جهان مقابله کنیم.
یکی از چیزهایی که من را بیشتر خوشحال می‌کند این است که نشان داده‌ایم شخصیت داریم. تسلط بر پاری سن ژرمن بسیار دشوار است.

درخشش پدری؟
من با پدری صحبت کردم و توافق کردیم که او احتمالا نیم ساعت بازی کند. او به خط هافبک ما آرامش داد. ما به بلوغ رسیده‌ایم و در مسابقه‌ای که بسیار پیچیده شده بود، دوباره کنار هم قرار گرفتیم.

نظرتان درباره پی‌اس‌جی؟
آنها تیم قدرتمند و کاملی هستند. برخلاف نتیجه آنها هنوز هم مدعی قهرمانی هستند.

دیدگاه‌ها