کد خبر : 2013628 | 23 فروردين 1403 ساعت 01:46 | 107.5K بازدید | 57 دیدگاه

سیمئونه: فرق اتلتیکو با رئال و سیتی همین است

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید، تیمش را با رئال مادرید و منچسترسیتی مقایسه می‌کند.

سیمئونه: فرق اتلتیکو با رئال و سیتی همین است

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید در بازی خانگی دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند به برتری 2-1 دست پیدا کرد.

اتلتیکو در نیمه اول بازی توسط رودریگو دی‌پل و ساموئل لینو به گل رسید و دورتموند که تلاش زیادی برای تغییر نتیجه بازی داشت در نهایت توسط سباستین هالر در دقیقه 81 به گل رسید.

دیه‌گو سیمئونه پس‌ از این بازی به موویستار گفت: "تمامی بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی برابر بوده است. این را در هر 4 بازی دیده‌اید. دورتموند رقیب سرسختی است، نیمه اول فوق العاده‌ای داشتیم، تیم برتر بودیم. تا دقیقه 60 یا 70 خیلی روی بازی کنترل داشتیم اما آن‌ها خوب بازی می‌کنند. آن‌ها بازیکنان خوبی داشتند و خلق موقعیت می‌کردند.

2009489

بعد از دقیقه 60 چه اتفاقی افتاد؟

آن‌ها تغییراتی در خط حمله ایجاد کردند، بازیکنان سرعتی را در پست وینگر وارد زمین کردند و همین باعث شد سانترهای بیشتری روی دروازه ما داشته باشند. به همین دلیل روی دروازه ما فشار آوردند و ما به عقب رفتیم. ما نتوانستیم حساب کار را 3-0 کنیم، ساموئل لینو موقعیت خوبی داشت.

نیاز به دقت بیشتر در گلزنی؟

ما این را در بازی رئال مادرید و منچسترسیتی دیدیم که هر کدام از آن‌ها تیم‌های خوبی هستند. هر بار که آن‌ها به دروازه نزدیک می‌شوند، یک گل به ثمر می‌رسد و این تفاوت را ایجاد می‌کند.

بازی برگشت در خانه حریف؟

خیلی سخت، پرفشار و همینطور مهم. ما باید برای هر چیزی که پیش می‌آید، آماده باشیم.

دیدگاه‌ها