کد خبر : 2013631 | 23 فروردين 1403 ساعت 01:52 | 89.2K بازدید | 79 دیدگاه

با میل و انگیزه بالا به اسپانیا می‌رویم

انریکه: در بارسلونا جنگ خواهد شد!

لوئیز انریکه می‌گوید او و تیمش بازی برگشت مقابل بارسلونا را به چشم یک فینال می‌بینند.

انریکه: در بارسلونا جنگ خواهد شد!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که بسیاری تصور می‌کردند پاری سن ژرمن می‌تواند به راحتی بارسلونا را در پارک دو پرنس شکست دهد، اما این تیم اسیر تاکتیک‌های ژاوی هرناندز شد و با نتیجه ۳-۲ شکست خورد. انریکه در نشست خبری پس از بازی وعده داد که پاری سن ژرمن با بیشترین انگیزه و اشتیاق ممکن راهی اسپانیا خواهد شد.

شکست ۳-۲ برابر بارسا؟
به بارسلونا تبریک می‌گویم. عالی بودند و البته که ما انتظار این تیم خوب را داشتیم. قطعا این نتیجه‌ای که ما می‌خواستیم نیست. در نیمه دوم بازی را برگرداندیم، اما آنها گل سوم را زدند. هیچ چیز هنوز به پایان نرسیده. ما با میل زیادی به بارسلونا می‌رویم. بازی برگشت برای ما یک فینال خواهد بود. من به تیمم اعتماد دارم. ما با میل و انگیزه‌ای بالا به اسپانیا می‌رویم.

از کیفیت بارسا غافلگیر شدید؟
گفتم که، نه. کافی است که به بازیکنان بارسلونا به‌صورت جداگانه نگاه کنید. الان هفته‌هاست که این را می‌گویم. بازیکنان آنها نیز مانند بازیکنان ما سطح بسیار بالایی دارند. می‌دانستم که مقابل تیمی قدرتمند قرار می‌گیریم.

2009491

عملکرد امباپه؟
نمی‌خواهم درباره یک بازیکن صحبت کنم. ما امشب به اندازه کافی خوب نبودیم، ضعف‌هایی داشتیم که باید آنها را برطرف کنیم و این فقط مربوط به یک بازیکن نیست. امباپه بازیکنی فوق‌العاده است.

بازی برگشت؟
شک ندارم که ما می‌توانیم در بازی برگشت همه چیز را تغییر دهیم. در بارسلونا یک جنگ پیش روی ما خواهد بود.

دلیل انتخاب آسنسیو به‌جای وارن زئیر امری در ترکیب ابتدایی؟
چون تنها کسی که در رختکن حضور دارد، همه بازی‌ها را می‌بیند، بازیکنان را آنالیز می‌کند و تیم را به خوبی می‌شناسد من هستم. به همین دلیل است که من مربی هستم.

دیدگاه‌ها