کد خبر : 2013670 | 23 فروردين 1403 ساعت 12:44 | 16.6K بازدید | 13 دیدگاه

بیانیه توفانی ملوان در خصوص لیگ زنان؛

با بازیکن غیرمجاز و حمایت فدراسیون قهرمان شدند!

ملوان با انتشار یک بیانیه تند، قهرمانی خاتون در لیگ شانزدهم زنان را شائبه‌دار عنوان کرد!

با بازیکن غیرمجاز و حمایت فدراسیون قهرمان شدند!

به گزارش ''ورزش سه''، شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان با قهرمانی خاتون بم و نایب قهرمانی ملوان بندرانزلی به پایان رسید. اما حالا یک روز بعد از پایان این رقابت‌ها، باشگاه ملوان با انتشار یک بیانیه تند علیه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، قهرمانی بمی‌ها را شائبه‌دار دانسته است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: لیگ امسال به عنوان نقطه سیاهی در کارنامه برخی از ارکان کشورمان به ثبت خواهد رسید! جایی که شائبه جانبداری این افراد از یک تیم خاص باعث شد علی‌رغم پیگیری‌ها و مکاتبات مکرر باشگاه ملوان با سازمان لیگ، دبیرکل سازمان لیگ و... رای کمیته استیناف در خصوص شکایت این باشگاه بابت استفاده تیم حریف از بازیکن غیرمجاز در مسابقه‌ای که بیش از سه ماه از تاریخ برگزاری آن گذشته است و صدور به‌موقع، شجاعانه و مطابق با قوانین این رای موجب تغییر قهرمان لیگ میشد، در خوشبینانه‌ترین حالت تحت تاثیر مصلحت اندیشی‌ها پیش از پاپان مسابقات صادر یا ابلاغ نگردید و در کشوی معروف آقایان به بوته فراموشی سپرده شد. (در این قسمت از بیانیه اشاره باشگاه ملوان به استفاده خاتون از مهدیه مولایی درون دروازه این تیم است که بعد تصادف دلخراش سه بازیکن ملی‌پوش خاتون و مصدومیت زهرا خواجوی، مولایی درون دروازه این تیم قرار گرفت. اعتراض ملوانی‌ها از این بابت است که مولایی به عنوان مربی در کادر تیم ملی نوجوانان حضور دارد و نباید به عنوان بازیکن در لیگ برتر حضور داشته باشد)

در ادامه این بیانیه، باشگاه ملوان معتقد است که اشتباهات داوری این فصل سهوی نبوده است: از آنجایی که این قصور در انجام بدیهی‌ترین وظایف – از سمت هر شخص یا رکنی که صورت گرفته شده باشد – علاوه بر اینکه مؤید حقانیت ادعای باشگاه ملوان بوده است و برخلاف اشتباهات جهت‌دار داوری در طول فصل، نمی‌توان آن را سهوی دانست.

ملوان در ادامه از تمام باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر زنان دعوت کرده است که به دنبال واکاوی در خصوص حقوق پایمال شده خود بروند: باشگاه ملوان ناامید از انجام وظیفه همه افرادی که در بدنه فدراسیون و سازمان لیگ چشم بر چنین بی‌عدالتی بزرگی بستند؛ از همه باشگاه‌های حاضر در لیگ بانوان دعوت می‌نماید با شجاعت به واکاوی حقوق پایمال شده و خود در این فصل و فصول گذشته بپردازند!

2009554
2009553

دیدگاه‌ها