کد خبر : 2013681 | 23 فروردين 1403 ساعت 13:10 | 11.7K بازدید | 9 دیدگاه

پدیده تازه فوتبال زنان در 19 سالگی

بانوی گل آینده فوتبال ایران (عکس)

سارا دیدار بعد از چند فصل تحمل نیمکت‌نشینی، در لیگ شانزدهم به ترکیب اصلی خاتون رسید و تاثیر مستقیمی روی دهمین قهرمانی تیمش داشت.

بانوی گل آینده فوتبال ایران (عکس)

به گزارش ''ورزش سه''، با پایان یافتن لیگ شانزدهم زنان، به جز زهرا قنبری و افسانه چترنور که فصل درخشانی را پشت سر گذاشتند و موفق به کسب عنوان خانم گلی به طور مشترک با ثبت ۱۹ گل شدند؛ این لیگ یک چهره ویژه دیگر هم داشت. سارا دیدار، پدیده ۱۹ ساله لیگ امسال، که فصل بسیار درخشانی را پشت سر گذاشت.

دیدار که در طول سه فصل حضورش در خاتون معمولا در دقایق پایانی به عنوان بازیکن تعویضی برای خاتون به میدان می‌آمد؛ در آغاز لیگ شانزدهم هم با همین روند برای خاتون به میدان می‌رفت اما بعد از رقم خوردن سانحه تصادف برای بازیکنان خاتون، مرضیه جعفری به عنوان سرمربی خاتون از دیدار به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب تیمش استفاده کرد.

2009572

این بازیکن ۱۹ ساله طی ۱۳ بازی برای خاتون موفق به ثبت ۱۴ گل شد و بعد از افسانه چترنور و زهرا قنبری که مشترکا بهترین گلزنان این فصل فوتبال زنان بودند، سومین گلزن برتر این فصل از مسابقات بود. به همین دلیل قطعا می‌توان از سارا دیدار به عنوان پدیده این فصل فوتبال زنان رونمایی کرد. بازیکنی که از روی نیمکت به ترکیب اصلی رسید و جواب اعتماد مربی خود را به بهترین شکل ممکن داد.

دیدگاه‌ها