کد خبر : 2013694 | 23 فروردين 1403 ساعت 13:46 | 21.5K بازدید | 5 دیدگاه

آمار شگفت‌انگیز خاتون بعد از یک فصل هیجان‌انگیز؛

یک خط تیره پررنگ مقابل اسم پرافتخارترین تیم لیگ!

خاتون درحالی قهرمان لیگ برتر زنان شد که در پایان این فصل موفق به ثبت یک رکورد ویژه شده است.

یک خط تیره پررنگ مقابل اسم پرافتخارترین تیم لیگ!

به گزارش ''ورزش سه''، دهمین قهرمانی خاتون در لیگ برتر زنان علی‌رغم اینکه با رقابتی جذاب بین این تیم و ملوان بندرانزلی به دست آمد اما این قهرمانی در شرایطی رقم خورد که این تیم به مانند فصول گذشته همه عناوین تیمی را درو کرد!

خاتون طی این فصل و بعد از انجام ۱۷ مسابقه، موفق به زدن ۶۹ گل شد! این یعنی بهترین خط حمله لیگ ازآن شاگردان مرضیه جعفری بود آن هم با اختلاف ۲۵ گل بیشتر نسبت به دومین خط حمله برتر لیگ که برای ملوان بندرانزلی بود!

آن‌ها با دریافت تنها ۷ گل در ۱۷ مسابقه، بهترین خط دفاعی لیگ را نیز داشتند و این در شرایطی بود که بعد از هفته پنجم، این تیم سه بازیکن تاثیرگذار و ملی‌پوش خود رد خط دفاعی و خط دروازه را به دلیل سانحه تصادف از دست داد.

خاتون در  مجموع ۱۸ هفته لیگ برتر زنان، در ۱۳ مسابقه برنده میدان بود و در ۴ مسابقه هم با تساوی متوقف شد. انصراف پالایش گاز ایلام از مصاف با خاتون در هفته شانزدهم هم باعث شد که یک پیروزی انضباطی برای این تیم ثبت شود.

نقطه عطف و قابل توجه در خصوص عملکرد شگفت‌انگیز خاتون در لیگ شانزدهم این بود که برای سومین فصل پیاپی هیچ تیمی موفق به شکست دادن آن‌ها نشد و تنها خط تیره جدول مسابقات مربوط به این تیم است. باید دید این رکورد بمی‌ها در فصل آینده شکسته خواهد شد یا این آمار باز هم بهبود بخشیده می‌شود.

دیدگاه‌ها