کد خبر : 2013700 | 23 فروردين 1403 ساعت 14:16 | 35.8K بازدید | 19 دیدگاه

طعنه دیبالا به مورینیو: خوب شد ده‌روسی آمد

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی رم، مدعی شده است که حضور دانیله ده‌روسی در این تیم به سود آنها شده است.

طعنه دیبالا به مورینیو: خوب شد ده‌روسی آمد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران رم چند ماه قبل و در تصمیمی ناگهانی و غیرمنتظره به این نتیجه رسیدند که با ژوزه مورینیو قطع همکاری کنند و پس از اخراج او، ده‌روسی را به صورت موقت و تا پایان فصل به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کردند. 

این تصمیم بسیاری از بازیکنان رم را که از قبل اطلاعی از آن نداشتند شوکه کرد، ولی این تیم توانست خیلی زود با سرمربی جدید سازگار شود و نتایج بسیار خوبی را هم تحت هدایت او به دست آورد. جالوروسی حالا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در فصل آینده رقابت می‌کند. 

2009596

دیبالا در آستانه بازی حساس برابر میلان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به خبرنگاران گفت: «در مقایسه با سایر مربیانی که با آنها کار کردم، ده‌روسی تازه کار است چون من تجربه همکاری با مکس آلگری و مورینیو را دارم که هر دو جام‌های بسیاری به دست آورده بودند. 

با این حال، سبک کار و تلاش هر روزه او، حس خوبی که به بازیکنان می‌دهد و بالا بردن اشتیاق خودش و تیم نشان می‌دهد که توانایی رسیدن به سطح آلگری و مورینیو را دارد. من خیلی خوب با او سازگار شدم. بعضی انتخاب‌ها مربوط به من و او نیست، بلکه باشگاه تصمیم می‌گیرد اما در نهایت حضور او به سود همه ما شد.»

دیدگاه‌ها