کد خبر : 2013714 | 23 فروردين 1403 ساعت 15:34 | 26.5K بازدید | 21 دیدگاه

به خاطر اتلتیکو گرسنگی می‌کشند!

گریزمان بهترین هواداران دنیا را معرفی کرد

از نظر آنتوان گریزمان بهتر از هواداران اتلتیکو مادرید در دنیا نداریم.

گریزمان بهترین هواداران دنیا را معرفی کرد

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید دیشب توانست بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر دورتموند را 2-1 برنده شود. اتلتیکو فرصت‌های زیادی برای افزایش فاصله داشت ولی استفاده نکرد تا در دقایق پایانی رنج بکشد.

2009434

آنتوان گریزمان پیروزی اتلتیکو مقابل بروسیا دورتموند را تحلیل کرد: «ما برنده شدیم و این تنها چیز مهم است. رنج در پایان بازی اهمیتی ندارد. گلی که خوردیم تاسف بار بود و معتقدم نباید به دفاع می‌رفتیم. اما در هر صورت پیروزی بسیار مهم بود. حالا باید خوب استراحت کنیم و برای برد به آلمان برویم.»

گریزمان در مورد مصدومیت مچ پایش گفت: «خوب است و فقط باید کمی استراحت کنم. ما بهترین فیزیوتراپ‌های اروپا را داریم تا خوب ریکاوری کنیم. حالم خیلی خوب است و از حضور در بازی لذت بردم. مشکل خاصی هم در زمین نداشتم.»

گریزمان در ستایش از هواداران اتلتیکو گفت: «آنها ترجیح می‌دهند با تیم سفر کنند تا اینکه مایحتاج خانه‌هایشان را بخرند. حضور در این باشگاه باعث خوشحالی و افتخار است. باید گل سوم را می زدیم تا هواداران خوشحال‌تر شوند اما نشد. امیدوارم به نیمه نهایی برویم تا بهترین هواداران دنیا شاد شوند.»

احتمال بازی در نیمه نهایی مقابل بارسلونا: «این برای لالیگا معنی زیادی دارد، اما فعلا به بازی برگشت فکر می‌کنیم. رسیدن به نیمه نهایی کار آسانی نخواهد بود.»

دیدگاه‌ها