کد خبر : 2013727 | 23 فروردين 1403 ساعت 16:40 | 62.3K بازدید | 71 دیدگاه

اثر معکوس 9 روز بدون بازی

این وقفه لعنتی، رئال دوید ولی به سیتی نرسید!

9 روز بدون بازی برای رئال مادرید مزیت تلقی می‌شد اما برابر سیتی آمارها نشان می‌داد که اثر معکوس داشت.

این وقفه لعنتی، رئال دوید ولی به سیتی نرسید!

به گزارش "ورزش سه"، در یک بازی حذفی لیگ قهرمانان مانند دیدار رئال مادرید و منچسترسیتی، همه جزئیات مهم هستند. 

9 روز استراحتی که رئال مادرید بعد از بازی با بیلبائو از آن لذت برد، نظرات انتقادی را از سوی گواردیولا به همراه داشت، اما او که تیمش شنبه گذشته در زمین پالاس بازی کرد، برابر رئال شرایط بهتری از نظر بدنی داشت.

2009258

فده والورده در پایان بازی که 3-3 مساوی شد، گفت: «من از طرف خودم صحبت می‌کنم. عادت دارم هر سه روز یک بار بازی کنم و بدنمان نیز به این شرایط عادت کرده است. وقتی یک هفته توقف می‌کنید و بازی ندارید، از نظر بدنی همه چیز بد پیش می‌رود. به نظر می‌رسد در میدان دو برابر بیشتر خسته می‌شوید و در طول بازی انقباضات بیشتری می‌گیرید اما تقویم دست ما نیست.»

صحبت‌های فده والورده خلاصه‌ای از واکنش و حس رختکن رئال مادرید بعد از بازی بود. برداشتی که آنتونیو پینتوس، مسئول آمادگی بدنی تیم، نیز آن را تایید می‌کند.

2009287

فراتر از احساسات، داده‌های موثقی نیز وجود دارد. 

تحلیل فیزیکی عملکرد بازیکنان دو تیم نشان می‌دهد که رئال با 9 روز بدون بازی شرایط بهتری نداشت و کاملا برعکس. بازیکنی که بیشترین مسافت را در زمین طی کرد، رودری (12 کیلومتر) بود و پس از او سه هم‌تیمی‌اش، برناردو سیلوا (11.6)، فودن و کواچیچ (11.2) قرار گرفتند. 

اولین بازیکن رئال مادرید در این لیست، ادواردو کاماوینگا (11.1) و پس از او بلینگام (10.9) است. تنها چهار بازیکن رئال از 10 کیلومتر فراتر رفتند، در حالی که تعداد بازیکنان سیتی به هشت رسید. در مجموع، انگلیسی‌ها 109.3 کیلومتر دویدند که این رقم برای سفیدپوشان 104.2 بود.

دیدگاه‌ها