کد خبر : 2013760 | 23 فروردين 1403 ساعت 19:49 | 10K بازدید | 2 دیدگاه

ساسان کسالت داشت و نیمکت‌نشین شد

آل‌نعمه: خوب بازی می‌کنیم و صعود خواهیم کرد

آل‌نعمه اعتقاد دارد که در ادامه لیگ فولاد به رتبه‌های بهتری از جدول دست پیدا خواهد کرد.

آل‌نعمه: خوب بازی می‌کنیم و صعود خواهیم کرد

به گزارش "ورزش سه"، مربی فولاد خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با شمس آذر شرکت کرد و شرایط این تیم را شرح داد و ابراز امیدواری کرد که با توجه به رویکرد خوبی که داشتند رتبه‌های بهتری در جدول را تجربه کنند.

احمد آل‌نعمه در باره شرایط مسابقه فردا اظهار داشت: فردا بازی خیلی مهمی مقابل شمس آذر قزوین داریم، نشان دادند تیم سخت‌کوش و خوبی هستند و مربی جوانی دارند، سعی می‌کنیم مقابل آنها نتیجه لازم را کسب کنیم، هفته گذشته با اینکه نتوانستیم امتیاز کامل را کسب کنیم اما نشان دادیم تیم خوبی داریم.

ویدئو: 329609

او ادامه داد: تمرینات شادابی را پشت سر گذاشتیم، خسته نباشید می‌گویم به بازیکنان تیم و امیدوارم یک بازی خیلی خوب تماشا کنیم از فولاد خوزستان و شمس آذر و نتیجه لازم را کسب کنیم.

آل‌نعمه درباره شرایط این تیم گفت: بازی‌های خیلی خوبی را از فولاد دیدید و روند خوبی داشتیم، به شرایطی رسیدیم که می‌توانیم رتبه‌مان در جدول را خیلی بهتر کنیم و استارت این کار را از فردا آغاز خواهیم کرد.

مربی فولاد با اشاره به بازیکنان غایب این تیم گفت: چهار بازیکن غایب داریم به دلیل چهار اخطاره بودن نیستند و بازیکنان جانشین خوبی داریم و جوان‌های خیلی خوبی داریم که جای بازیکنان محروم را پر کنند.

آل‌نعمه درباره حضور ویسی در کنار خط عنوان کرد: او در هر تیمی که بوده همیشه فوتبال هجومی نمایش می‌گذارد، او در تمرینات هم همین روال را دنبال می‌کند، ساسان انصاری کاپیتان تیم است و هر بازی استراتژیک خاص خودش را دارد و نیمکت نشینی او به همین دلیل بوده و کسالت هم همراه داشت، در بازی‌های بعدی از او استفاده خواهد شد.

آل‌نعمه نسبت به پیشنهاد فولاد به یحیی گل‌محمدی گفت: درباره بازی صحبت کنید.

دیدگاه‌ها