کد خبر : 2013815 | 24 فروردين 1403 ساعت 07:45 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

هر بازیکنی دوست دارد با مسعود کار کند

تعریف ویژه ستاره کهنه‌کار لیگ از سرمربی جوان

کریم اسلامی می‌گوید صحبت از جنگ بقا برای هوادار بسیار خنده‌دار است.

تعریف ویژه ستاره کهنه‌کار لیگ از سرمربی جوان

به گزارش "ورزش سه"، کریم اسلامی فصل خوبی را در هوادار سپری کرده و به‌خصوص از زمان حضور مسعود شجاعی انگیزه مضاعفی داشته است. او در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: من مهاجم نوک تیم هوادار هستم. البته دو سه تا مهاجم خوب دیگر هم داریم که کنار هم و با هم بازی می‌کنیم و باید توپ‌هایی که می‌آید را گل کنیم. یک کار تیمی است که به ما ختم می‌شود و ما باید به نحو احسن از آن استفاده کنیم. هنوز از روزهایی که مدنظرم است فاصله دارم. ان‌شالله بتوانم روزهای خوبی را در هوادار سپری کنم.

اسلامی در مورد عملکرد هوادار گفت: به نظر من فصل را خوب شروع کردیم ولی در اواسط فصل یک خرده کم شانس یا بدشانس بودیم. خوب نتیجه نگرفتیم و می‌توانستیم خیلی بهتر نتیجه بگیریم. آقا مسعود یکی از افتخارات کشورمان است و سال‌هاست که در اروپا و ایران بازی کرده است. کار کردن با ایشان لذت‌بخش است و در آینده خواهید دید که هر بازیکنی دوست دارد با آقا مسعود کار کند. برای بنده افتخاریست که با ایشان کار می‌کنم.

1993638

او در مورد وضعیت سخت هوادار در نیمه دوم جدول عنوان کرد: روی کاغذ می‌گویند هوادار در جنگ بقاست. آدم که نباید جدول و کاغذ را نگاه کند، باید بیاید و در زمین حرفش را بزند. چندین بازی است که ما در زمین خیلی خوب بازی می‌کنیم و عملکردمان این را نشان می‌دهد. بازی جلوی تیم‌های صدر جدول را نگاه کنید، فکر کنم حرفی برای گفتن نگذاشتند. اینکه بخواهیم برای بقا صحبت کنیم چیز خنده‌داری است‌. شما می‌توانید عملکرد ما را در بازی‌ها مشاهده کنید، چه بازیکنان جوان و چه بازیکنان باتجربه‌ای که دارند کار می‌کنند. از تیم‌هایی هستیم که خیلی راحت و روان داریم در لیگ بازی می‌کنیم.

او در مورد درگیری با سینا مریدی در بازی فولاد که منجر به اخراج بازیکن فولاد شد، می‌گوید: راجع‌به بازی فولاد صحبت خاصی نیست. بازی تمام شده و رفته است با نتیجه ۳-۳ و فکر نکنم اتفاق خاصی افتاده باشد. بازیکن حریف یک خطای خشن انجام داد و داور با کارت قرمز مستقیم اخراجش کرد و کارت زرد دوم نبود‌. همین را سربسته بگویم و ادامه ندهم بهتر است.

2006772

او که خودش هم از بازی حساس امروز هوادار برابر گل‌گهر محروم است گفت: متاسفانه در بازی با فولاد با خطایی که روی من شده بود، کارت به من دادند و من را محروم کردند. متاسفانه ۳کارته شدم و در این بازی نیستم. امیدوارم و پیشبینی‌ام این است که با ۳ امتیاز بیرون می‌آییم. با توجه به سبقه‌ای که از بازیکنان‌ و مربیان‌مان دارم، مطمئنم که با دست پر و ۳ امتیاز از بازی خانگی بیرون می‌آییم. مطمئنا بازی خیلی قشنگی می‌شود.

کریم اسلامی در مورد کار کردن با مسعود شجاعی و اختلاف سنی کم برخی بازیکنان تیم با او گفت: به نظر من آقا مسعود با توجه به اینکه بزرگ‌تر و سرمربی تیم ماست، بین بزرگ‌ها و جوان‌های تیم هیچ فرقی نمی‌گذارد، احترام متقابل وجود دارد و سعی می‌کنیم حریم‌های خودمان را حفظ کنیم. آقا مسعود به عنوان سرمربی و ما هم به عنوان بازیکن هر دستوری که ارائه بدهند ما موظفیم که در زمین انجام دهیم، چه بازیکن بزرگ تیم باشد چه بازیکن جوان.

اسلامی در پایان گفت: در آخر باید یک تشکر ویژه از کادر فنی آقا مسعود داشته باشیم که واقعا دارند برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند و همینطور مدیریت باشگاه که همه امکانات را در اختیار تیم قرار می‌دهند که بهترین عملکرد را در بازی‌ها داشته باشیم.

دیدگاه‌ها