کد خبر : 2013827 | 24 فروردين 1403 ساعت 09:47 | 14.4K بازدید | 14 دیدگاه

ژابی آلونسو: فقط برای نیمه نهایی می‌جنگیم

ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، می‌گوید تیمش برای جنگیدن و رسیدن به نیمه نهایی لیگ اروپا آماده است.

ژابی آلونسو: فقط برای نیمه نهایی می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن شب گذشته در چارچوب دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش روبروی وستهم قرار گرفت و موفق شد این تیم را با دو گل شکست دهد تا با خیالی آسوده راهی بازی برگشت شود.

بازیکنان لورکوزن که در بوندسلیگا و جام حذفی آلمان شانس اول قهرمانی به حساب می‌آیند، حالا در رقابت‌های اروپایی هم نمایشی درخشان را ارائه کرده‌اند و امیدوار هستند که بتوانند این جام را هم به ویترین افتخارات‌شان در پایان این فصل اضافه کنند. 

2009588

ژابی آلونسو پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما از نتیجه و عملکرد تیم راضی هستیم. بازی آسانی از نظر خلق موقعیت نبود. آنها دفاع بسیار عمقی داشتند. ما صبر کردیم تا نوبت‌مان شود. کمی دیر شد اما بازیکنان تعویضی هم تاثیرگذاری بسیاری در بازی امشب داشتند. 

تردید نداریم که وستهم هفته آینده در خانه به شکل متفاوتی به میدان خواهد آمد و سبک بازی متفاوتی هم خواهد داشت. آنها دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند. ما زمان کافی برای آماده شدن داریم و آماده خواهیم بود تا بتوانیم برای صعود به مرحله نیمه نهایی بجنگیم.»

او در پاسخ به اظهارات مطرح شده از سوی دیوید مویس درباره اعتراض بیش از حد نیمکت لورکوزن و تحت تاثیر قرار دادن داور گفت: «نه، اصلا اینطور نیست. من فکر می‌کنم او خیلی با داور چهارم حرف می‌زد. همه ما این کار را می‌کنیم، من هم همینطور هستم. من برای مویس احترام قائل هستم اما داور تصمیمات درستی در زمین گرفت.»

دیدگاه‌ها