کد خبر : 2013841 | 24 فروردين 1403 ساعت 11:48 | 6.5K بازدید | 6 دیدگاه

امید دقیقی به عیسی برای گلزنی مقابل فولاد

بعد از برد ارزشمند مقابل ذوب آهن اکنون شمس آذر در خانه به دنبال تکمیل اهداف خود است.

امید دقیقی به عیسی برای گلزنی مقابل فولاد

به گزارش “ورزش سه”، شمس آذر هفته گذشته موفق شد در خانه ذوب آهن یک برد ارزشمند را به نام خود کند تا اکنون با انگیزه بالاتری در استادیوم سردار آزادگان میزبان فولاد باشد.

سعید دقیقی که در بازی رفت نیز موفق شده بود فولاد خوزستان را شکست دهد، چشم به اولین دبل برد تاریخی خود در لیگ برتر دارد و در این مسیر نفرات تهاجمی تیمش تاثیر زیادی خواهند داشت.

عیسی مرادی و فراز امامعلی به عنوان نفرات تهاجمی شمس آذر در این بازی به دنبال تسلیم دروازه‌بان اتریشی فولاد خواهند بود تا سعید دقیقی و شمس آذر را به هدف بزرگ‌شان در این بازی نزدیک کنند.

1914110

مرادی به عنوان مهاجم جوان و سرعتی شمس آذر در بازی با ذوب آهن نیز تلاش زیادی داشت تا در اصفهان موفق به ثبت گل شود اما در ثبت گل ناکام ماند تا اکنون به دنبال تکرار شادی گل خود در استادیوم سردار آزادگان باشد.

شمس آذر اکنون با ۲۷ امتیاز و علی‌رغم کسر سه امتیاز در رده هشتم جدول جا گرفته و شانس این را خواهد داشت تا رتبه خود را در صورت کسب نتیجه موفق در خانه برابر فولاد، ارتقا بخشد و باید دید موفق به انجام این ماموریت خواهد شد یا خیر.

شهاب زندی مدیرعامل موفق و جوان شمس آذر که در اولین تجربه لیگ برتری خود بعد از صعود با این تیم، اکنون موفق شده تیم کم هزینه‌اش را در جایگاه رشک برانگیزی قرار دهد، در بازی امروز برای رفاه حال هواداران و همراهی این تیم اقدامات مثبتی صورت داده تا با حضور و حمایت آنها، مسیر کسب نتیجه تیمش در این جدال سخت نیز فراهم شود.

دیدگاه‌ها