کد خبر : 2013847 | 24 فروردين 1403 ساعت 12:10 | 19.1K بازدید | 77 دیدگاه

نفوذ رئیس رئال فراتر از تصورات است

تباس: پرز و رئال همه اسپانیا را در مشتشان دارند!

رئیس لالیگا در مصاحبه جدید خود گفت نفوذ فلورنتینو پرز بر همه احزاب سیاسی اسپانیا فراتر از تصورات است.

تباس: پرز و رئال همه اسپانیا را در مشتشان دارند!

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف بین خاویر تباس و رئیس رئال مادرید بر کسی پوشیده نیست. این دو سه سال است که باهم حرف نزده‌اند و رئال مادرید جنگ آشکاری را علیه لالیگا از یک سال پیش شروع کرده است.

تباس از هر فرصتی برای نیش و کنایه به پرز استفاده می‌کند ولی همواره اعتقاد داشته که رئیس رئال در هیچ نبردی بازنده نمی‌شود و همیشه باید مراقب او بود.

تباس در مصاحبه روز گذشته خود برای اینکه مثالی در مورد قدرت پرز بیاورد، به جایگاه ویژه برنابئو در شب بازی با سیتی اشاره کرد.

2009836

رئیس لالیگا گفت: «من از خودم به روشی که می‌شناسم دفاع می‌کنم ولی همیشه گفته‌ام برابر پرز نمی‌توان پیروز شد. تصاویر جایگاه ویژه برنابئو در بازی با سیتی را دیدید؟ چنین چیزی را در هیچ ورزشگاه دیگر اسپانیا نخواهید دید. جایگاه ویژه متروپولیتانو برابر دورتموند زمین تا آسمان متفاوت بود. در برنابئو تمام افراد سیاسی مشهور اسپانیا از همه احزاب حضور داشتند. این نشان از قدرت و نفوذ فراوان پرز در اسپانیاست.»

تباس ادامه داد: «پرز رئیسی فراجناحی است. مثلا همه می‌دانستیم سیلویو برلوسکونی (رئیس سابق میلان) متمایل به چه حزبی است اما پرز به هیچ جناحی وابسته نیست و همه جناح‌ها را با خودش دارد. چنین نفوذی هم برای رئال و هم برای اسپانیا خطرناک است. آنها همه را در مشت خود دارند.»

دیدگاه‌ها