کد خبر : 2013864 | 24 فروردين 1403 ساعت 13:14 | 24.1K بازدید | 35 دیدگاه

ادعای رئیس لالیگا

این فرق بزرگ وینیسیوس با هم‌نژادانش است!

وینیسیوس بارها در مصاحبه‌هایش از خاویر تباس به‌خاطر موضع نه چندان جدی برابر معضل نژادپرستی انتقاد کرده و رئیس لالیگا جواب او را داد.

این فرق بزرگ وینیسیوس با هم‌نژادانش است!

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس سوژه اصلی نژادپرستی در فوتبال اسپانیا در یک سال گذشته بوده و همواره انتقاد داشته که در اسپانیا قوانین علیه این معضل سفت و سخت نیست. 

وینی معتقد است بازی باید در صورت توهین نژادپرستانه روی سکوها متوقف شده و حتی تیمی که هوادارانش مرتکب این عمل شده‌اند، بازنده اعلام شود.

2003064

وینیسیوس از سوی فیفا رهبر کمپین مبارزه با نژادپرستی در فوتبال دنیا شده است. او البته مخالفانی هم دارد که می‌گویند رفتارهایش در زمین شایسته نیست و مرتب در حال تحریک بازیکنان و هوادران رقیب است.

وقتی از خاویر تباس در مورد اینکه وینی مقصر است یا قربانی، گفت: «وینی قربانی است ولی او باید بداند که تفاوت بزرگی با هم نژادان خود دارد. او رهبر کمپین مبارزه با نژادپرستی است و وقتی چنین مسئولیتی قبول می‌کنید، همواره هدف خشم دیگران قرار می‌گیرید. من در مورد رفتار او درون زمین چیزی نمی‌گویم و این را به بازیکنان واگذار می‌کنم. من پدر و مربی وینیسیوس نیستم و توصیه‌ای هم برایش ندارم.»

دیدگاه‌ها