کد خبر : 2013874 | 24 فروردين 1403 ساعت 14:02 | 35.6K بازدید | 91 دیدگاه

او هنوز باید پیشرفت کند

هالند ثابت کرد در حد رئال مادرید نیست

جیمی کاراگر، کاپیتان سابق لیورپول، معتقد است ارلینگ هالند در شرایط فعلی نمی‌تواند برای باشگاهی در سطح رئال بازی کند.

هالند ثابت کرد در حد رئال مادرید نیست

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند در سال‌های اخیر در کانون توجهات جهانی به‌خاطر انتقال به رئال مادرید بود ولی تابستان 2022 ترجیح داد راهی سیتی شود و در اولین فصل حضورش سه گانه برد و رکوردهای گلزنی را شکست. امسال اوضاع برای او چندان خوب نبوده و از روزهای اوجش فاصله دارد.

هالند در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال ناامید کننده بود. او مثل سال قبل توسط رودیگر مهار شد.

2009308

کاراگر در مورد هالند گفت: «ارلینگ هالند یک فوتبالیست لوکس است. او بدون شک یکی از بهترین گلزنان جهان محسوب می‌شود، اما هنوز به یک بازیکن در سطح جهانی تبدیل نشده است. برای اینکه واقعاً در کلاس جهانی باشید به بیش از یک ویژگی خوب نیاز دارید. فن دایک، سالیبا و رودیگر علناً این را اعتراف نمی‌کنند، اما پس از بازی‌های لیورپول، آرسنال و رئال مادرید مقابل منچسترسیتی، همه آنها در حالی زمین را ترک کنند که معتقد بودند قبلا با مهاجمانی بسیار بهتر از هالند نیز روبرو شده‌اند.»

کاراگر ادامه داد: «اگر تنها علاقه شما شکستن رکوردهای گلزنی است، نیازی به تغییرات زیادی ندارید ولی اگر جاه طلبی‌های جدی برای بردن توپ طلا و بازی برای رئال مادرید دارید، ممکن است به مشکل بخورید. هالند باید چیزهایی بیشتر به بازی خود اضافه کند تا به‌طور جدی کیلیان امباپه را به چالش بکشد. برای بازی به عنوان یک مهاجم مرکزی برای باشگاهی با قد و قامت رئال، باید همه کاره باشید. کریم بنزما با آن همه توانایی گلزنی‌اش، سال‌ها در رئال دست کم گرفته شد. امباپه که انتظار می‌رود در تابستان امسال به رئال بپیوندد، بسیار بیشتر از یک گلزن صرف است.»

دیدگاه‌ها