کد خبر : 2013886 | 24 فروردين 1403 ساعت 14:55 | 50.8K بازدید | 69 دیدگاه

سه امتیاز کادیز حیاتی است

ژاوی: اگر فردا ببازیم، رئال را قهرمان بدانید

ژاوی معتقد است اگر فردا برابر کادیز ببازند یا امتیاز از دست بدهند، نبرد قهرمانی لالیگا به سود رئال تمام شده است.

ژاوی: اگر فردا ببازیم، رئال را قهرمان بدانید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بعد از فتح پاریس و امیدوار شدن به حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان باید به لالیگا برگردد و فردا برابر تیم در معرض سقوط کادیز (رده هجدهم) قرار بگیرد. یک بازی بیرون خانه سخت. 

بارسا ولی برای امیدوار ماندن به قهرمانی لالیگا باید برنده شود. این تیم هشت امتیاز با رئال صدرنشین فاصله دارد.

2005066

ژاوی در مورد بازی فردا گفت: «کادیز در پنج بازی اخیر فقط یک بازی را باخته و برای فرار از سقوط می‌جنگند. بقای آنها تقریباً در خطر است و مطمئنا بازی دشواری خواهد بود. تیمی منظم، تهاجمی، با فوتبال مستقیم که کار را برای ما سخت خواهد کرد. باید دید فردا از نظر وضعیت بدنی چطور خواهیم بود چون بدن‌ها هنوز خسته است. اگر بخواهیم برای قهرمانی لیگ رقابت کنیم، این سه امتیاز حیاتی است.»

انگیزه تیم: «این یک بازی حیاتی است و اگر نبریم، عملاً می‌تواند پایان رویای لالیگا باشد. بازی پیچیده و دشوار است، اما پا پس نمی‌کشیم. اگر شکست بخوریم ال کلاسیکو فایده چندانی نخواهد داشت. رئال زودتر بازی دارد و ما از نتیجه بازی آنها مطلعیم. تیم نیازی برای انگیزه در چنین مسابقه‌ای ندارد.»

رئال مادرید زودتر به میدان می‌رود: «نتیجه بازی رئال چیزی را در ما تغییر نخواهد داد. من نگران خستگی تیم خودم هستم. قطعا تیمی را به زمین می‌فرستم که پیروز شود، زیرا لالیگا برای ما معنای زیادی دارد. ما باید فعلا فکر کردن به لیگ قهرمانان را به تعویق بیندازیم. برای ما پیروزی برابر کادیز حیاتی است. ما باید برنده شویم تا شانس قهرمانی لیگ را داشته باشیم. اگر شکست بخوریم، تقریباً رئال را باید قهرمان دانست. ما در فرم خوبی هستیم، اما برای کادیز این بازی مرگ و زندگی است.»

ژاوی در مورد شرایط خودش و جدایی در پایان فصل گفت: «در بسیاری از لحظات از حضورم در بارسا لذت می‌برم. بعد از تصمیم به جدایی، آرامش بیشتری بر محیط تیم حاکم است. با دانستن اینکه تاریخ انقضا دارم، همه چیز در باشگاه آرام‌تر شده است. از نظر خودم تصمیم درستی بود. ما آرامش خاطر به دست آورده‌ایم و شرایط خوب فعلی را مدیون همین آرامشیم. تصمیم من تغییر نخواهد کرد.»

ترکیب اصلی بازی فردا: «من ابتدا با بازیکنان صحبت می‌کنم. من به خستگی تیم باید نگاه کنم و انگیزه باید برابر یا بیشتر از لیگ قهرمانان باشد. ما برای یک عنوان دیگر تلاش می‌کنیم. ترکیب فردا رقابتی خواهد بود، زیرا ما به دنبال سه امتیاز هستیم.»

دو ماه پایانی فصل: «ما مثل همیشه کار کرده‌ایم و مراقب جزئیات هستیم. برای دو جام می‌جنگیم و هیچ چیز تغییر نکرده است. تیم در یک روند بسیار مثبت است و به موفقیت اعتقاد داریم. ما باید از این پویایی مثبت استفاده کنیم. ما خوب کار می‌کنیم و این مشهود است.»

توهین نژادپرستانه به یامال در پخش زنده: «نظر بورگوس مشمئز کننده و مذموم بود. این را همه تایید کردند. لامین حالش خوب است و آرام و خوشحال به نظر می‌رسد. نیازی به صحبت بیشتر در این مورد نیست.»

دیدگاه‌ها