کد خبر : 2013898 | 24 فروردين 1403 ساعت 16:25 | 7K بازدید | 22 دیدگاه

پوچتینو: هیچوقت اتوبوس پارک نمی‌کنم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، اعلام کرد که هرگز در مسابقات فوتبال به دنبال ارائه بازی تمام دفاعی مقابل حریفان نبوده است.

پوچتینو: هیچوقت اتوبوس پارک نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در بازی هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس دوشنبه باید به مصاف اورتون برود.

چلسی که طی 7 بازی اخیر شکست نخورده به دنبال کسب نتیجه در این بازی خواهد بود تا از رتبه نهم به یک رده بالاتر صعود کند.

پوچتینو در مورد بازگشت بن چیلول به تمرینات گفت: "نه تنها او، بلکه دلتنگ چندین بازیکن هستیم. چیلی در بخشی از تمرین حضور داشت و باید ببینیم برای روز دوشنبه در دسترس خواهد بود یا نه. این خبر خوبی است اما او این فصل خیلی بازی نکرده است."

مصدومیت اکسل دیساسی و انزو فرناندز؟

باید ببینیم. آن‌ها در حال ارزیابی هستند. نوع متفاوتی از مصدومیت‌ها وجود دارد. باور نداریم که مصدومیت بزرگی باشد اما باید ببینیم در دسترس هستند یا نه. در این لحظه بعد از بازی با شفیلد با ما تمرین نکردند و به همین دلیل هنوز از شرایط آن‌ها آگاه نیستیم.

واکنش چلسی به نتایج اخیر؟

باید در مورد کلماتی که بعد از بازی استفاده می‌کنیم محتاط باشیم. این واقعیت است که بازیکنان جوانی داریم اما باید پیام متفاوتی ارائه کنیم. پیام ما این است که تلاش و پیشرفت کنیم. به سختی روی این موضوع کار می‌کنیم ولی باید واقعیت را قبول کرد. بعضی وقت‌ها باید مثبت‌تر بود چون واقعا نفرات خوبی داریم.

2009919

تکنولوژی جدید آفساید؟

خوب است. بی‌نقص! باید ببینیم چطور کار می‌کند ولی در مورد این تصمیم مثبت فکر می‌کنیم.

کسر امتیاز از اورتون؟

من اطلاعاتی در این مورد ندارم. برای من نظر دادن در این مورد دشوار است. من روی این موضوع تمرکز نکردم، چیزی نخواندم و نشنیدم.

مشکل دفاعی چلسی؟

همانطور که گل می‌زنیم، گل هم می‌خوریم. در گذشته در گلزنی مشکل داشتیم اما حالا گل می‌زنیم. بحث سر داشتن یک تعادل درست در هر دو بخش است. این یک پروسه طبیعی است چون تیم هنوز به اندازه کافی بالغ نیست و در چنین شرایطی به مشکل می‌خورید.

تا حالا تصمیم گرفته‌اید که اتوبوس پارک کنید؟

نه (با‌خنده.) نمی‌خواهم در این مورد فلسفی صحبت کنم. شما فلسفه‌ای که می‌خواهید را به بازیکن ارائه می‌دهید ولی غیرممکن است که برویم و اتوبوس پارک کنیم.

دیدگاه‌ها