کد خبر : 2013942 | 24 فروردين 1403 ساعت 17:59 | 46.1K بازدید | 16 دیدگاه

مدیرفنی خوشه‌طلایی معرفی شد؛

بازگشت خداداد به فوتبال (عکس)

خداداد عزیزی به عنوان مدیرفنی تیم خوشه‌طلایی معرفی شد.

بازگشت خداداد به فوتبال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم خوشه‌طلایی ساوه که مدتی است به مشهد نقل مکان کرده، هنوز نتوانسته شرایط ایده‌آلی برای خودش دست و پا کند و در قعر جدول رده‌بندی لیگ آزادگان جا خوش کرده است.

پیش از این در حالی که گفته می‌شد خداداد عزیزی جایگزین خسرو حیدری در رأس کادرفنی این تیم می‌شود، اما مسئولین تیم به یکباره ایمان رزاقی‌راد را به عنوان سرمربی منصوب کردند، اما رزاقی هم نتوانست کاری از پیش ببرد و آن‌ها همچنان شرایط عجیبی در جدول دارند.

با این وجود، مسئولین مشهدی این تیم مثل همه تیم‌های مشهدی که در بحران فرو می‌روند، دست به دامن خداداد عزیزی شدند و او را برای حضور در این تیم به عنوان مدیرفنی قانع کردند و در جلسه تمرینی نیز خداداد را به بازیکنان‌شان معرفی کردند.

2009955

همچنین رضا ناصحی بازیکنان سال‌های دور ابومسلم و پدیده هم به عنوان مربی به کادرفنی این تیم اضافه شد تا آن‌ها بلکه بتوانند با کسب امتیازات از بازی‌‎های باقی مانده لیگ دسته اول از خطر سقوط نجات پیدا کنند.

شاگردان رزاقی‌راد در هفته پیش‌رو بایستی در مشهد از استقلال آبی‌پوش ملاثانی پذیرایی کنند و امیدوارند به روند باخت‌های پیاپی خود در همین بازی خاتمه دهند.

دیدگاه‌ها