کد خبر : 2013995 | 24 فروردين 1403 ساعت 21:22 | 2.3K بازدید | 1 دیدگاه

شجاعیان: تنش و درگیری روتین همه بازی‌هاست

داریوش شجاعیان می‌گوید بنا بر خواست مسعود شجاعی با داور وارد بحث نمی‌شوند.

شجاعیان: تنش و درگیری روتین همه بازی‌هاست

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان درباره بازی هوادار مقابل گل گهر که با تک گل او به پایان رسید گفت: خدا را شاکرم که توانستم دوباره گل بزنم و این گل زدن من ثمره زحمت تمام بچه‌هاست و خدا را شکر توانستیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم. این تیم یعنی تیم هوادار با وجود تک تک بازیکنانی که در تیم هستند و با وجود کادر فنی خوبی که داریم، لایق این است که خودش را بالای جدول ببیند. با این نوع فوتبالی که بازی می‌کنیم، با این نوع انسجامی که داریم، از راس مدیریت و مالک باشگاه گرفته به عنوان یک باشگاه خصوصی، به نظر من هوادار لایق این است که به بهترین‌ها برسد.

او درباره تنش و درگیری در بازی گفت: این روتین همه بازی‌های لیگ برتر است و به نظر من خود بازیکن‌ها باید بیشتر کمک کنیم تا این تنش‌ها کمتر بشود. ما از طرف آقا مسعود دستور داریم که زیاد با داور صحبت نکنیم و خدا را شکر بچه‌های ما به این بزرگی رسیدند که در زمین کار خودشان را می‌کنند. به نظرم از طرف تیم ما هیچ اعتراضی از طرف بازیکنان نبود. همه این‌ها برمی‌گردد به این که VAR بیاید و این تصمیمات درست شود.

شجاعیان درباره بهتر شدن عملکرد هوادار با مسعود شجاعی گفت: فکر کنم در دوره‌ای که آقا محمود بودند من بازی می‌کردم. ۱۳هفته مربی تیم بودند و در این ۱۳ هفته من ۱۰ هفته بازی کردم و در ۳ هفته‌ای که فیکس نبودم هم تعویضی وارد زمین شدم. خدا را شکر این اتفاق افتاده و همه بازیکنان تیم داریم با جان و دل تلاش می‌کنیم که هوادار را به جایگاه اصلی که در ذهن باشگاه است برسانیم. این اتفاقی که برای خود من در نیم فصل دوم افتاده زحمت تمام بچه‌هاست و من مدیون تک تک بچه‌ها و کادر فنی خوب‌مان هستم.

او درباره تقابل با هم‌تیمی سابق، قائم اسلامی‌خواه، گفت: قائم بازیکن بسیار خوبی است و من در تیم هوادار از کنار او بودن لذت می‌بردم. از جهتی که هر دو لر زبان هم هستیم دوست خیلی خوب و قابل احترامی برای من است. امیدوارم در ادامه راه موفق باشد. همانطور که خودش می‌داند قلبی دوستش دارم و مطمئنا از لحاظ فنی جایگاهی دارد که می‌تواند به تیم‌های بالای جدول اضافه شود.

دیدگاه‌ها