کد خبر : 2014010 | 25 فروردين 1403 ساعت 02:47 | 3K بازدید | 5 دیدگاه

احساس بزرگی پشت تیممان بود؛

قریشی: سرحال بودیم و چهار گل به تراکتور زدیم

محمد قریشی می‌گوید تجربه‌ای که بازیکنان ذوب‌آهن از بازی‌های گذشته خود به دست آوردند، باعث پیروزی آنها مقابل تراکتور شد.

قریشی: سرحال بودیم و چهار گل به تراکتور زدیم

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن امروز موفق شد با نتیجه ۴-۱ تراکتور را در تبریز شکست بدهد. محمد قریشی پس از این مسابقه گفت: به بچه‌های تیم، کادرفنی و کسانی که در این مدت که نتیجه نگرفتیم حمایت کردند، خداقوت می‌گویم. امروز یک بازی خیلی خوب و تماما تاکتیکی با بدن‌های سرحال ارائه دادیم و توانستیم یک پیروزی بزرگ به دست بیاوریم.

او ادامه داد: تراکتور واقعا تیم قابل احترامی دست. در این چند هفته خیلی خوب بودند و با همین مربی چه از لحاظ تاکتیکی و چه از لحاظ بدنی عالی کار کردند، ولی امروز به خاطر نتایجی که ما در این چند هفته داشتیم، احساس بزرگی پشت تیم بود و توانستیم موفق شویم.

ویدئو: 329773

مدافع ذوب‌آهن در پاسخ به اینکه آیا انتظار این پیروزی را داشت، گفت: ما در این ۶ هفته دو بازی را ۲-۰ جلو بودیم اما روی یک سری اشتباهات و بی‌تجربگی‌ها ‌بازی را واگذار کردیم. امروز تجربه آن بازی‌ها کمک کرد و توانستیم ۲-۰ را نگه داریم و گل‌های بیشتری بزنیم.

قریشی در پایان گفت: ما دو هفته دیگر در‌ جام حذفی با تراکتور در همین زمین بازی داریم. تراکتور تیم بزرگ و خوبی است اما همان‌طور که گفتم امروز شرایط ما خوب بود و توانستیم بهتر عمل کنیم و بازی را ببریم.

دیدگاه‌ها