کد خبر : 2014023 | 24 فروردين 1403 ساعت 22:28 | 10.6K بازدید | 3 دیدگاه

بی‌قراری دختر بچه رفسنجانی در میکسدزون؛

احساسی‌ترین صحنه هفته در رفسنجان

حاشیه جالب توجه دیدار مس رفسنجان و پیکان در جریان نشست خبری این تیم با نقش آفرینی خواهر یکی از بازیکنان رفسنجانی پیکان رخ داد.

احساسی‌ترین صحنه هفته در رفسنجان

به گزارش ورزش سه، عیل اصغر صادقی یکی از بازیکنان تعویضی پیکان در جریان تساوی مهیج 2 بر 2 در مقابل مس رفسنجان بود. او که اصالتی رفسنجانی دارد، در پایان مسابقه در شهر خودش مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت و در میکسدزون خبری در حال صحبت با آنها بود که اتفاق جالب توجهی رخ داد.

چند قدم آنطرف از جایی که صادقی در حال گفتگو با خبرنگاران بود، گریه‌ و بیقراری دختر بچه‌ای توجهات را به خود جلب کرد و وقتی رضا عنایتی در حال عبور از میکسدزون بود، برای چند ثانیه‌ای مقابل او ایستاد و دلیل گریه‌اش را پرسید و سپس دستی به سرش کشید و از او دور شد.

ویدئو: 329816

پس از دور شدن رضا عنایتی همچنان گریه‌های این دختر ادامه داشت، تا اینکه خبرنگاران رفسنجانی که در جریان رابطه او با علی اصغر صادقی بودند، بازیکن پیکان را در حالی که بخش پایانی صحبت‌هایش را انجام می‌دادند، متوجه حضور خواهرش و بیقراری او کردند.

در ادامه صادقی با وجود اینکه لنز دوربین چندین و چند رسانه را مقابل خود می‌دید، از خواهرش خواست که نزدیکش شود و برای آرام کردنش او را در آغوش کشید؛ اقدامی که این صحنه عاطفی در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان را چشم‌‌نوازتر هم کرد.

دیدگاه‌ها