کد خبر : 2014057 | 25 فروردين 1403 ساعت 04:43 | 2.4K بازدید | 1 دیدگاه

ساکت مدافع بلندقامت را برای گلزنی آورد

محمدزاده و بدشانسی بزرگ علیه گلزنی در نقش جهان

در تساوی سپاهان اصفهان و نساجی مازندران یک بازیکن عملکرد ویژه‌ای داشت و پس از رهایی از مصدومیت توانست اثر خود را روی بازی بگذارد.

محمدزاده و بدشانسی بزرگ علیه گلزنی در نقش جهان

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران موفق شد با یک امتیاز از اصفهان و مقابل سپاهان به خانه بازگردد. شاگردان الهامی در روز نه چندان خوب سپاهان نمایش کم نقصی داشتند و با امتیاز، نقش جهان را ترک کردند.

وحید محمدزاده مدافع شمالی‌ها پیش از این با مصدومیت از ناحیه همسترینگ در دیدار مقابل استقلال مواجه شده بود و حدود چهار ماه از میادین دور بود. البته محمدزاده پس از دو ماه به تمرینات اضافه شد اما با مصدومیت دوباره مواجه شد تا بازگشت او کمی بیش از حد انتظار زمان برد.

وحید بعد از رهایی از مصدومیت تمرینات خود را در کنار تیم نساجی آغاز کرد و بالاخره امروز توانست برای این تیم دوباره به میدان برود. با ورود او نساجی با سه مدافع به بازی ادامه داد و محمدزاده در تمام نبردهای هوایی موفق عمل کرد و بالاتر از بازیکنان سپاهان، ضربات سر را زد.

2010093

در دقیقه ۸۷ بازی هم روی ارسال کرنر منصور باقری از جناح راست چیزی نمانده بود مدافع تنومند نساجی دروازه نیازمند را باز کند اما پرواز بلند او در محوطه شش قدم و ضربه سر او با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه به بیرون رفت.

پیش از این هم در اولین دیدار فصل وحید محمدزاده اولین گل تساوی نساجی را روی یک ضربه سر به پیکان به ثمر رساند. محمدزاده با ورود رویایی و باز کردن دروازه سپاهان فاصله‌ای چند اینچی داشت اما عملکرد دفاعی او بی‌نقص بود تا ساکت یکی از بازیکنان کلیدی خود را دوباره در اختیار داشته باشد.

نساجی در دیدار بعدی در آخرین روز ماه فروردین و در ورزشگاه وطنی میزبان تراکتور تبریز خواهد بود.

دیدگاه‌ها