کد خبر : 2014082 | 25 فروردين 1403 ساعت 04:13 | 4K بازدید | 7 دیدگاه

از پتانسیل حریف به نفع خودمان استفاده کردیم؛

شایان مصلح: فکر نمی‌کردم چهار گل به تراکتور بزنیم

شایان مصلح امیدوار است روند خوب ذوب‌آهن در بازی با تراکتور، در دیدار با طلایی‌پوشان اصفهان نیز ادامه داشته باشد.

شایان مصلح: فکر نمی‌کردم چهار گل به تراکتور بزنیم

به گزارش ورزش سه، شایان مصلح بعد از پیروزی چهار بر یک ذوب‌آهن مقابل تراکتور در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: به مجموعه خودمان و مجموعه بزرگ تراکتور خسته نباشید می‌گویم. فوتبال همین است. ما ۵-۶ هفته است که بهترین بازی‌ها را ارائه می‌دهیم و لحظه و لحظه آخر بدشانسی می‌آوریم و به هر دلیلی بازی را از دست می‌دهیم.

وی افزود: این حس که شما در تبریز چهار گل به تراکتور بزنی، شاید در وهله اول و قبل از بازی دور از ذهن باشد اما وقتی وارد بازی می‌شوی و شرایط را می‌بینی و روزت است، دیگر دور از ذهن نیست. امروز همه بچه‌ها عالی بودیم و به برد امروز نیاز داشتیم. باید می‌بردیم تا شرایط برایمان مناسب شود. هفته بعد با سپاهان بازی سختی داریم و امیدوارم این شرایط ادامه‌دار باشد.

مصلح در خصوص شعار هواداران تراکتور علیه بازیکنان تیم‌شان گفت: این شرایط را درک می‌کنم. همه بازیکنان در هر برهه‌ای ممکن است تحت فشار هوادار قرار بگیرند. تراکتور تیم بزرگی است و ما همه این را می‌دانستیم. من اول فصل هم از تراکتور پیشنهاد داشتم. تراکتور تیم بزرگ و محترمی است و ما سه هفته دیگر هم با این تیم بازی داریم و می‌دانیم آن بازی با این بازی قابل مقایسه نیست.

ویدئو: 329767

او ادامه داد: در رختکن که با بچه‌ها صحبت می‌کردیم گفتم این شرایط تیم‌های بزرگ است. دقیقه ۶۰-۵۰ به بعد تیم نتیجه نگیرد، هواداران به نفع ما هستند. دیدید که از دقیقه ۵۰ به بعد هواداران ما را تشویق می‌کردند و این استفاده بهینه از پتانسیل تیم تراکتور برای خودمان بود.

مصلح در واکنش به پیشنهادی که ابتدای فصل از تراکتور داشت و همچنین دلخوری خود توضیح داد: فوتبال حرفه‌ای است و ممکن است اول فصل برای هر بازیکنی پیش بیاید. من با مدیربرنامه‌هایم رفتم. آقای نصیرزاده زنگ زدند و رفتیم و به نتیجه نرسیدیم. این یک واقعیت است و بازیکنانی که در تیم‌های بزرگ بازی کرده‌اند، این را می‌فهمند. تراکتور تیم بزرگی است و هر بازیکنی دوست دارد در این تیم بازی کند اما برایشان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم هواداران‌شان هم کمک کنند. من هیچ‌ گلایه‌ای ندارم.

دیدگاه‌ها