کد خبر : 2014098 | 25 فروردين 1403 ساعت 08:30 | 11K بازدید | 17 دیدگاه

به خاطر استرس و فشار نتیجه نمی‌گیریم؛

محمدزاده: نباید تقصیرها را گردن رحمتی بیندازیم

مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران به هواداران این تیم قول داد بازیکنان تمام تلاششان را برای بقای تیم به کار بگیرند.

محمدزاده: نباید تقصیرها را گردن رحمتی بیندازیم

به گزارش "ورزش‌سه"، وحید محمدزاده مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران پس از کسب یک امتیاز در ورزشگاه نقش جهان که با تساوی بدون گل برابر سپاهان حاصل شد، گفت: بازی کردن در هر شرایطی مقابل سپاهان خیلی سخت است. تیم بزرگی هستند. یک امتیاز برای ما قابل قبول است. هم ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم و هم سپاهان ولی درکل تقسیم امتیاز عادلانه بود.

او درباره شرایط بد نساجی و قعرنشینی هم اینطور پاسخ داد: بالاخره اینکه در اینجای جدول هستیم، به نظرم کل مجموعه هر کسی به نحوی مقصر است. الان اگر خیلی از مسابقات نتیجه نمی‌گیریم، به خاطر شرایط جدول و استرس و فشار است. اما من همینجا به هواداران قول می‌دهم که هر چه در توان داریم بگذاریم تا تیم در لیگ برتر بماند. جایگاه ما اینجا نیست و اتفاقات زیادی افتاد که جایگاه ما اینجاست.

او درباره کارت زردی که گرفت هم صحبت کرد و گفت: زمانی که قایدرحمتی مصدوم شده بود و من تا سعید آقایی برسد به او گفتم خودت را زمین بنداز که داور شنید و کارت زرد داد.

محمدزاده درباره عملکرد رحمتی هم مورد سوال قرار گرفت و در اینباره اینطور واکنش داشت: چند سال است که شرایط نساجی همینطور بوده و اگر بخواهیم تقصیرها را گردن رحمتی بیندازیم درست نیست.

دیدگاه‌ها