کد خبر : 2014135 | 25 فروردين 1403 ساعت 10:57 | 28.1K بازدید | 7 دیدگاه

هرگز فکر نمی‌کردم 100 بازی برای فاینورد انجام بدهم

جشن خاص کاپیتان تیم ملی ایران پس از برد تاریخی!

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی فاینورد، در حالی به رکورد صد بازی برای این تیم رسید که از محبوبیت خاصی هم نزد هواداران و هم‌تیمی‌هایش برخوردار است.

جشن خاص کاپیتان تیم ملی ایران پس از برد تاریخی!

به گزارش "ورزش سه"، جهانبخش در جریان بازی فاینورد برابر آژاکس که یکی از بازی‌های مهم هفته گذشته فوتبال اروپا بود و با پیروزی پر گل 0-7 این تیم به پایان رسید برای صدمین بار پیراهن این تیم  را به تن کرد و موفق شد یک گل هم به ثمر برساند که از سوی داور مردود اعلام شد.

این ستاره ایرانی در طول سه سال گذشته به یکی از بازیکنان محبوب هواداران فاینورد تبدیل شده که حضورش در زمین باعث شده است روحیه آنها به شکل قابل توجهی بالا برود. این ستاره ایرانی با موهای همیشه مرتب و لبخندی که به لب دارد یکی از بازیکنان با روحیه تیم آرنه اسلوت است که شاید سرعت مینته یا آرامش خیمنز در زدن ضربات آخر را نداشته باشد، اما به خاطر اخلاق و روحیه کاری و قابل اعتماد بودنش با تحسین بسیاری روبرو شده است. 

جهانبخش در جریان بازی برابر آژاکس در زمین حاضر شد تا صدمین بازی‌اش را برای این تیم انجام داده باشد و در گفتگو با فاینورد تی وی در این باره اظهار داشت: «شب پس از بازی مهمانی خیلی خوبی داشتیم. واقعا از این پیروزی لذت بردیم. جو تیم در رختکن پس از این بازی عالی بود. همه خوشحال بودند. سپس همه برای شام و یک جشن کوچک رفتیم. همه لبخند بزرگی به لب داشتند. این بازی به یاد ماندنی شد.

2009029

وقتی در حال آمده شدن برای ورود به زمین بودیم، به بازیکنان گفتم که باید برای زدن گل‌های بیشتر تلاش کنیم. بازی در آن زمان 0-6 به سود ما بود، اما این که بتوانیم بیشتر گل بزنیم هم احساس خیلی خوبی داشت. ما سعی کردیم اما متاسفانه گلی که من زدم مردود اعلام شد و این به خاطر اشتباه دوست ژاپنی‌ام بود.»

او از احساس خاصی که پس از این پیروز داشت گفت: «من هرگز انتظار نداشتم که در این تعداد بازی برای فاینورد به میدان بروم. پیش از بازی در رسانه‌های ایرانی شنیده بودم که 98 یا 99 بازی انجام داده‌ام. یک نفر پس از بازی به سمتم آمد و این را گفت و من با خودم فکر کردم که این بازی صدم عجب دیدار خوبی شد.»

2009030

جهانبخش در این فصل فرصت زیادی برای حضور در میدان نداشته است اما از محبوبیت بسیاری نزد هوادارانش برخوردار است: «همیشه برایم مهم است که در باشگاه جدید بتوانم رابطه خوبی با هواداران برقرار کنم. اولین برخورد اهمیت زیادی دارد. رابطه من با هواداران فاینورد خیلی خوب است چون می‌دانند که سختکوش هستم و همه این ویژگی را تحسین می‌کنند. 

من همیشه شعار خاصی برای هواداران داشتم که حالا سانتی هم در آن شریک شده است. هر بار که این شعار را می‌شنوم احساس روز اول را دارم. این که آنها نامم را صدا کنند بسیار خوشحالم می‌کند. در طول سال اول سعی کردم بهترین باشم اما عملکردم چیزی نبود که به دنبالش بودم. سال گذشته بهتر بود و ما در نهایت قهرمان شدیم، چه چیز بیشتری می‌توانستم بخواهم؟»

دیدگاه‌ها