کد خبر : 2014183 | 25 فروردين 1403 ساعت 13:34 | 12K بازدید | 15 دیدگاه

کاماوینگا:

فکر نمی‌کردیم بلینگام این‌همه گل بزند!

ادواردو کاماوینگا، ستاره فرانسوی رئال مادرید، از عملکرد خوب جود بلینگام در این تیم تمجید کرد.

فکر نمی‌کردیم بلینگام این‌همه گل بزند!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از دورتموند به رئال مادرید پیوست و درخشش او در ترکیب این تیم از همان ابتدا بسیاری از بازیکنان و هواداران رئال را غافلگیر و او را به ستاره اول این تیم تبدیل کرد. 

این ستاره انگلیسی با عملکرد بسیار خوبش در زمین ناجی رئال در بسیاری از دیدارهای این تیم در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان شد و گل‌های مهمی را در بازی‌های حساس برای آنها به ثمر رساند تا نقش مهمی را در صدرنشینی تیمش و همچنین صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ایفا کرده باشد. 

2008609

او همچنین خیلی زود توانست رابطه بسیار خوبی با دیگر بازیکنان حاضر در ترکیب رئال برقرار کند و به سرعت به بازیکن محبوبی چه در زمین و رختکن و چه روی سکوها و در بین هواداران این تیم تبدیل شد. 

کاماوینگا در گفتگو با Oh My Goal درباره درخشش بلینگام که دوست نزدیکش هم هست اظهار داشت: «من فکر نمی‌کردم که او بتواند این‌همه گل بزند. او در بسیاری از دیدارها با همین گلزنی به ما کمک کرد. اما باید به سایر کارهایی که در زمین انجام می‌دهد هم دقت کنید چون کاری که بلینگام در زمین می‌کند واقعا باورنکردنی است.»

دیدگاه‌ها