کد خبر : 2014193 | 25 فروردين 1403 ساعت 14:15 | 7.5K بازدید | 3 دیدگاه

شکست فولاد در روزی که یار نداشت

ویسی در سرمای قزوین غریب ماند! (عکس)

فولاد خوزستان روز عجیب و غریبی را در قزوین سپری کرد و مقابل شمس‌آذر با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

ویسی در سرمای قزوین غریب ماند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان در شرایطی مقابل شمس‌آذر در قزوین به میدان رفت که چهار بازیکن این تیم به دلیل محرومیت قادر به همراهی قرمزپوشان اهوازی نبودند.

سینا مریدی، جفرسون باهیا، لوکاس کاندیدو و محمد عسکری چهار بازیکن فولاد خوزستان بودند که از دیدار حساس با شمس آذر محروم شده و نتوانستند در مسابقه عصر جمعه تیم خود را همراهی کنند. علاوه بر غیبت ۴ بازیکن کلیدی فولاد در میدان سخت قزوین عبدالله ویسی سرمربی این تیم هم به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی گذشته مقابل هوادار از حضور در کنار زمین محروم بود و مجبور شد از روی سکوهای ورزشگاه سردار آزادگان قزوین نظاره‌گر عملکرد شاگردانش باشد.

ویسی در شرایطی که خودش هم نمی‌توانست روی نیمکت بنشیند با کمبود شدید نفرات و دست خالی خود مواجه بود و نتوانست آنطور که دلش می‌خواهد تیم خود را در مسابقه حساس با شمس آذر به میدان بفرستد. او با توجه به این مسئله در لیست ۲۰ نفره خود تعداد زیادی از بازیکنان زیر ۱۸ سال را قرار داد. نگاهی به این لیست نشان می‌دهد که فولادی‌ها در بازی عصر جمعه روی نیمکت خود 5 بازیکن حاضر در لیست زیر 21 سال را در اختیار داشتند.

2010277

ویسی که در این مسابقه خودش محروم بود و دستش بسیار خالی بود، امید داشت که بتواند با دست پر قزوین را ترک کند اما در نهایت با یک ضربه پنالتی خود را مغلوب دید و حالا امیدش برای کسب نتایج خوب با فولاد خوزستان به دیدارهای آینده لیگ برتر است.

سرمربی فولاد در نهایت در قزوین روز عجیب و سختی را سپری کرد؛ در جمعه‌ای که هوای قزوین به طرز عجیبی سرد شده و وزش باد شدید در ورزشگاه سردار آزادگان هم به ضرر شاگردان او بود، یک زنگ خطر بزرگ را برای فولاد به صدا درآمد و حالا آنها باید در ۷ بازی گذشته آینده برای بالا کشیدن خود در جدول روندی همه تلاش خود را به کار بگیرند.

عکاس: محمدحسن عامری

دیدگاه‌ها